  • Data: 2014-03-15 09:35:04
    Temat: Re: Play Formuła 4 w 1
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Mar 2014 22:30:06 +0100, Habeck Colibretto
    <h...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Sporo napisałeś i do tego zrozumiale. Skończy mi się pakiet internetowy to
    >pewnie wypróbuję te 4w1. Jakoś większych kruczków tycimi literkami nie
    >zauważyłem bo najwyraźniej ich nie ma - przynajmniej takich, które by mi
    >przeszkadzały. Wygląda na to, że na pewno grubej kasy na tym nie stracę, a
    >zyskuję komfort tego, że nie muszę sprawdzać kiedy kończy się pakiet
    >internetowy i czekać na możliwość aktywowania 30min/6zł (co daje 20gr za
    >min). I dzięki za info o tych 10za5 bo tego nie znałem.

    Jedyna niedogodność to zmiana taryfy, trzeba pamiętać że po zmianie
    taryfy żeby można było aktywować jakieś usługi czy pakiety trzeba
    odczekać do 24 godzin, ale nie jest to wina tej taryfy tylko po prostu
    tak działa system bilingowy play i tyle.
    Kurczków nie ma, nie wiem czy o tym wyżej pisałem ale pakiet netu się
    kumuluje więc jak całego nie wykorzystasz to jeśli będziesz miał
    kolejne 21zł żeby z konta pobrało to pakiet się skumuluje z nowym.