  • Data: 2014-03-14 12:55:43
    Temat: Re: Play Formuła 4 w 1
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Mar 2014 10:51:53 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >ciach
    >
    >I właśnie dlatego wybieram coś prostszego i droższego :-)
    >Masakrajakaś

    Nie wiem co w tym jest trudnego skoro pakiet jest pobierany
    automatycznie z konta co 30 dni bez ingerencji użytkownika, ważne aby
    tylko mieć środki na koncie na kolejne pakiety. Można doprykować
    jednorazowo za 100zł co da nam ważność na wychodzące na 150 dni i nic
    więcej robić nie trzeba tylko korzystać.

    Pozdrawiam

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.