  • Data: 2012-01-15 12:01:46
    Temat: Re: Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    news:jes8bf$7l7$5@inews.gazeta.pl...

    > No właśnie wpisałem... A miałem jeszcze nadzieję... W sumie to teraz Play jest
    > chyba najlepszą ofertą dla połączeń wewnątrzsieciowych.

    każda sieć ma rozmów wewnętrzne taniej...

    ja w orange mam
    - pakiety 1000minut za 10zł na 14 dni (tylko w sieci)
    - skarbonkę 7,5% od doładowania (w sieci lub po za sieć 5%)
    - 30% środków w sieci od doładowania (tylko w sieci, po 2 latach)
    - hiperodnowa (tylko w sieci)
    - minuty za dzwonienie po za sieć (tylko w siecie
    - co druga minuta gratis lub lekka minuta

    mam telefon na dwie karty, druga to właśnie play
    używasz sporadycznie, do malutkiej grupy która ma play

    erator/