  • 31. Data: 2012-01-13 17:06:34
    Temat: Re: Play
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Animka napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

    > Nie pisuję z telefonów na grupy. Nawet skrzynki pocztowej w telefonie
    > nie mam skonfigurowanej. Bo po co?

    To zależy. Ja ostatnio nie mam czasu w domu korzystać i wszystko robię z
    telefonu. Natomiast z tego sci syfa będziesz maksymalnie niezadowolona.
    Jak przyjdzie to zobacz czy w ogóle dobrze Cię słychać jak do kogoś
    dzwonisz. A potem go sprzedaj dalej, dobrze radzę.

    Marcin Kocur

  • 32. Data: 2012-01-13 18:04:52
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-13 18:06, Marcin Kocur pisze:

> [...]
    > Jak przyjdzie to zobacz czy w ogóle dobrze Cię słychać jak do kogoś
    > dzwonisz. A potem go sprzedaj dalej, dobrze radzę.

    Wiadomo, jak skrzynka pocztowa pilnie potrzebna to można w każdym
    momencie sobie w telefonie skonfigurować. Obecnie nie oczekuję pilnych
    wiadomości to nie skonfigurowałam.
    Czytałam opinie. Większość ludzi jest zadowolonych. Jak będzie
    faktycznie to się przekonam mając już ten telefon.
    Oglądałam też filmiki na You Tube. Najgorsze jest jak narazie to, że ma
    takie same g-wniane słuchawki douszne, które do moich uszu nie
    wchodzą-jak LG GT505!
    Tu o tym telefonie 2 filmiki testujących:
    http://www.youtube.com/watch?v=QqvIMej9B38&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=9xJ
    DQGuFJYs

    --
    animka

  • 33. Data: 2012-01-15 21:11:26
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał
    > A to w Play nie jest przypadkiem na sztywno? Czy tylko mnie w ten sposób
    > uhonorowali?

    Play ma co prawda niewielu abonentów ale... Jak sobie wyobrażasz
    przygotowanie, druk (z kopertowaniem) i wysyłkę kilku(nastu) milionów faktur
    w jeden dzień?

    --
    M.

  • 34. Data: 2012-01-15 23:28:46
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 22:11, Maciej Muran pisze:
    > Użytkownik "JoteR"<j...@p...pl> napisał
    >
    > Play ma co prawda niewielu abonentów ale... Jak sobie wyobrażasz
    > przygotowanie, druk (z kopertowaniem) i wysyłkę kilku(nastu) milionów faktur
    > w jeden dzień?

    A po co to wysyłanie? Można sobie pobrać e-fakturę i jeszcze mamy z tego
    nagrodę w postaci darmowych minut.

    --
    animka

  • 35. Data: 2012-01-16 09:34:46
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-15, o godz. 22:11:26
    "Maciej Muran" <m...@o...pl> napisał(a):

    > Play ma co prawda niewielu abonentów ale... Jak sobie wyobrażasz
    > przygotowanie, druk (z kopertowaniem) i wysyłkę kilku(nastu) milionów
    > faktur w jeden dzień?

    Bez problemu - kwestia wyłacznie odpowiednich maszyn. I wiele firm to
    robi. Poza operatorami telefonicznymi masowe wydruki robią banki czy
    urzędy. Oczywiście wygodniej to rozłożyć na wiele dni ale technicznie
    to nie problem. Niezbyt zaawansowana maszyna tego typu pakuje 1-2
    przesyłki na sekundę. Czyli średnio około 3-6 tysięcy na godzinę i
    20-35 tysięcy na 8 godzinna zmianę bo trochę czasu trzeba odliczyć na
    załadowanie i odbiór materiałów. Dodatkowo często druk i pakowanie
    zleca się wyspecjalizowanym firmom a nie realizuje samodzielnie. Np.
    tak robi Makro Cash&Caryy wysyłające co 2 tygodnie jednego dnia około
    półtora miliona gazetek reklamowych.

    Zdrówko

  • 36. Data: 2012-01-16 13:24:12
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał

> [...]
    > przesyłki na sekundę. Czyli średnio około 3-6 tysięcy na godzinę i
    > 20-35 tysięcy na 8 godzinna zmianę bo trochę czasu trzeba odliczyć na

    No właśnie, a mówimy o operatorach mających klientów w liczbie nastu
    milionów, czy choćby blisko 10 mln.
    Pozostają kwestie finansowe, podatkowe i... pocztowe - poczta z trąbką na
    widok 10 milionów listów? Bezcenne ;)

    Makro owszem robi milion ulotek jednorazowo ale nie przygotowują ich w jedną
    noc (wyplucie danych z systemu blillingowego).
    No dobra, nie ma o co kopii kruszyć:)

    M.
    --
    M.

  • 37. Data: 2012-01-16 14:04:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-16, o godz. 14:24:12
    "Maciej Muran" <m...@o...pl> napisał(a):

    > No właśnie, a mówimy o operatorach mających klientów w liczbie nastu
    > milionów, czy choćby blisko 10 mln.

    Oprócz telekomów są jeszcze inne firmy które to robią na taka skalę.
    Chociażby dostawcy energii czy gazu. Wbrew pozorom jest takich firm
    całkiem sporo. Podobnie np. działają duże wydawnictwa które rozsyłają
    prenumeratę.

    > Pozostają kwestie finansowe, podatkowe i... pocztowe - poczta z
    > trąbką na widok 10 milionów listów? Bezcenne ;)

    Jadą TIR-y do pocztowego oddziału logistyki i tyle. Np. W Warszawie na
    ul. Łączyny na Okęciu. Co więcej można sam druk i pakowanie zlecić
    Poczcie Polskiej choć inne firmy mają taniej.

    > Makro owszem robi milion ulotek jednorazowo ale nie przygotowują ich
    > w jedną noc (wyplucie danych z systemu blillingowego).

    Wyplucie danych na naklejki to naprawdę nie problem. Jakieś 15-17 lat
    temu regularnie co miesiąc robiliśmy takowych około 100 tysięcy na 3
    biurowych OKI-321 i naklejkach na składance. A potem studenci pakowali
    do kopert bo maszyna wtedy była poza naszym zasięgiem cenowym. I te 100
    tysięcy listów bez problemu nadawaliśmy na dworcu pocztowym na Żelaznej
    w Warszawie - nawet bez specjalnej zapowiedzi.

    > No dobra, nie ma o co kopii kruszyć:)

    Dokładnie - bo technicznie możliwości są. ;-)

    Zdrówko