    From: Animka <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play
    Date: Fri, 13 Jan 2012 19:04:52 +0100

    W dniu 2012-01-13 18:06, Marcin Kocur pisze:

    > To zależy. Ja ostatnio nie mam czasu w domu korzystać i wszystko robię z
    > telefonu. Natomiast z tego sci syfa będziesz maksymalnie niezadowolona.
    > Jak przyjdzie to zobacz czy w ogóle dobrze Cię słychać jak do kogoś
    > dzwonisz. A potem go sprzedaj dalej, dobrze radzę.

    Wiadomo, jak skrzynka pocztowa pilnie potrzebna to można w każdym
    momencie sobie w telefonie skonfigurować. Obecnie nie oczekuję pilnych
    wiadomości to nie skonfigurowałam.
    Czytałam opinie. Większość ludzi jest zadowolonych. Jak będzie
    faktycznie to się przekonam mając już ten telefon.
    Oglądałam też filmiki na You Tube. Najgorsze jest jak narazie to, że ma
    takie same g-wniane słuchawki douszne, które do moich uszu nie
    wchodzą-jak LG GT505!
    Tu o tym telefonie 2 filmiki testujących:
    http://www.youtube.com/watch?v=QqvIMej9B38&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=9xJ
    DQGuFJYs