  • 1. Data: 2012-01-10 17:09:06
    Temat: black list na słowa w SMS w Polsce
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    czy jest jakaś? Bo tu już jest

    http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-blokada-na-sms-
    y-ze-slowem-dolar,nId,426023

    FL

  • 2. Data: 2012-01-10 21:09:10
    Temat: Re: black list na słowa w SMS w Polsce
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "falset" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jehrbv$3f2$1@inews.gazeta.pl...
    > czy jest jakaś? Bo tu już jest
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-blokada-na-sms-
    y-ze-slowem-dolar,nId,426023

    Póki co nie ma, ale powinna być przynajmniej na tej grupie. Powinna blokować
    posty imbecyli piszących słowa typu "najwarznejszych", "bespłatne",
    "wiencej", "krutkiego".

    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-01-10 21:10:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 22:09:10 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Póki co nie ma, ale powinna być przynajmniej na tej grupie. Powinna blokować
    > posty imbecyli piszących słowa typu "najwarznejszych", "bespłatne",
    > "wiencej", "krutkiego".

    Oraz posty Koliny w usenecie razem z jej karmicielami, jak Ty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 4. Data: 2012-01-10 21:23:41
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:p7u0goushrzc$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł

    Nie wiem kto to jest Kolina, pewnie jakis trol, ale obojętnie czy jest nim,
    czy nie - to krew mnie zalewa, jak widzę takie kwiatki językowe.
    Czy to słuszna ocena ze strony "wyjadacza usenetu" mojej odpowiedzi jako
    "dokarmianie" (była to pierwsza i jedyna odpowiedź w wątku) to już sam sobie
    po cichu sobie odpowiedz, ale proszę nie odpowiadaj tutaj, bo co niektórzy
    uznają to za rzeczywiste dokarmianie trola.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 5. Data: 2012-01-10 21:26:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 22:23:41 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Nie wiem kto to jest Kolina, pewnie jakis trol, ale obojętnie czy jest nim,
    > czy nie - to krew mnie zalewa, jak widzę takie kwiatki językowe.

    tak, jemu dokładnie o to chodzi.
    Po czym trzepie gruchę do zaniku tętna widząc jak inni się wkurzają.

    PS.
    Netykieta nakazuje również wycinać sygnaturki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 6. Data: 2012-01-10 22:23:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:d6xqoqfw0cma.dlg@lepper.institute.com...

    > PS.
    > Netykieta nakazuje również wycinać sygnaturki.

    Oraz cytowac w nich wypowiedzi innych grupowiczow.

  • 7. Data: 2012-01-10 22:51:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Oraz cytowac w nich wypowiedzi innych grupowiczow.

    To troll Waldek, on wszystko wie najlepiej, nie próbuj z nim dyskutować,
    bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. :>

  • 8. Data: 2012-01-11 10:28:32
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-10 22:23, Krzysiek pisze:
    > Nie wiem kto to jest Kolina, pewnie jakis trol, ale obojętnie czy jest
    > nim, czy nie - to krew mnie zalewa, jak widzę takie kwiatki językowe.

    I to bardzo znany troll. Ma różne podpisy, ale IP ma zawsze takie samo:

> [...]
    > sobie po cichu sobie odpowiedz, ale proszę nie odpowiadaj tutaj, bo co
    > niektórzy uznają to za rzeczywiste dokarmianie trola.

    Patrz na źródło wiadomości, a nie na podpis. Ono zawsze jest takie jak
    to powyżej. Aster ma stałe IP.