  • 21. Data: 2012-01-11 13:48:07
    Temat: Re: Play
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-11 12:00, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Albowiem bo ponieważ?

    To jest właśnie taki drobny "niułans" który powoduje że tryliony minut w
    pleju nie muszą wygrywać z przechodzeniem minut w orange nawet na 2
    kolejne miesiące.

  • 22. Data: 2012-01-11 15:16:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > To jest właśnie taki drobny "niułans" który powoduje że tryliony minut
    > w pleju nie muszą wygrywać z przechodzeniem minut w orange nawet
    > na 2 kolejne miesiące.

    Wygrywają tym, że są "pełnowartościowe", w odróżnieniu od. ;->

    JoteR

  • 23. Data: 2012-01-11 16:08:39
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-11 16:16, JoteR pisze:
    > Wygrywają tym, że są "pełnowartościowe", w odróżnieniu od. ;->

    Piszesz o tych minutach do pleja? ;-)

  • 24. Data: 2012-01-11 17:17:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > Piszesz o tych minutach do pleja? ;-)

    I nie tylko ;-)
    Ale zaraz, chyba coś drgnęło. Bo tak sobie teraz czytam na stronie Orange,
    że "Podana cena za minutę rozmowy poza abonamentem nie dotyczy połączeń do
    Play, Cyfrowego Polsatu, Centernet i Mobyland.". A w ramach abonamentu? Czy
    zwrot "liczba minut do wszystkich sieci w abonamencie" wreszcie oznacza to,
    co napisano, czy też dalej mam szukać objaśnienia drobnym drukiem, kim nie
    są ci "wszyscy"?

    JoteR

  • 25. Data: 2012-01-11 20:19:23
    Od: osiek <o...@g...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > wreszcie oznacza to, co napisano, czy też dalej mam szukać objaśnienia
    > drobnym drukiem, kim nie są ci "wszyscy"?

    w ramach abonamentu podawana jest ilosc minut do wszystkich* sieci
    wynikających z wysokości Twojego abo. DO sieci *niewszystkich minut w
    abo będziesz miał mniej.

    *wszystkie sieci wg Oranża to nadal Plus, Orange, T-mobile i stacjonarki

  • 26. Data: 2012-01-11 23:34:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:12:17 +0100, Animka napisał(a):

    > Czytałam przecież, ale to nie jest jedyny regulamin który czytałam i
    > może się wszystko razem.... Ten pakiet złotówek (ilość) dopiero teraz
    > wstawili na stronę, jak już nowy okres rozliczeniowy się zaczął, a
    > starego jeszcze nie zakończyli, faktury jeszcze nie ma.

    Następnym etapem po czytaniu jest zrozumienie tego, co się przeczytało.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 27. Data: 2012-01-12 04:06:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Animka <t...@w...pl> wrote:
    > SCIPHONE I9+++

    O kurczę.

  • 28. Data: 2012-01-12 04:27:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    osiek <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    > abo będziesz miał mniej.
    >
    > *wszystkie sieci wg Oranża to nadal Plus, Orange, T-mobile i

    To dlatego Oranż lepszy, że własnych klientów robi w balona drobnym drukiem?

  • 29. Data: 2012-01-12 12:14:31
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A będziesz mogła z niego pisać na grupy?

    -----

  • 30. Data: 2012-01-12 14:05:08
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-12 13:14, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > A będziesz mogła z niego pisać na grupy?

    Nie pisuję z telefonów na grupy. Nawet skrzynki pocztowej w telefonie
    nie mam skonfigurowanej. Bo po co?

    --
    animka