  • 11. Data: 2012-01-11 10:34:18
    Temat: Re: Play
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-11 00:52, JoteR pisze:

    > W abonamencie? Nie, trzeba wszystko wyssać do 19 każdego miesiąca lub
    > odżałować.

    O kurcze, ja mam okres rozliczeniowy do 9-go. Czyli sporo się zmarnowało
    już. Faktury jeszcze nie wystawili. Wystawiają w ciagu 7 dni. Jak
    dostanę pierwszą fakturę to na przyszłe m-ce będę miała jako takie
    rozeznanie.

    > Ale to nie jest napisane na fakturze, ino w regulaminie, którego znajomość
    > potwierdziłaś własnoręcznym podpisem na umowie ;->

    Tak, ale tyle jest różności (szczególnie tymczasowych na pół roku), że
    musiałabym ciągle ten regulamin czytać, żeby o czymś nie zapomnieć.

    Ps. Kupiłam sobie telefon na 2 karty SIM. SCIPHONE I9+++ i68 4G WIFI
    DUAL SIM 3,2.
    Poczta przyniesie za jakieś 3 tygodnie pewnie.
    Ciekawa jestem jak to będzie z ustawieniami telefonu na Play i Orange :D

    --
    animka

  • 12. Data: 2012-01-11 10:38:37
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-11 01:23, Andrzej Libiszewski pisze:

    > To zadaj sobie trud przeczytania regulaminu.

    Poczekam aż dostanę fakturę i jeszcze raz przeczytam regulamin.
    Mam różne minuty, np. jeszcze jakieś inne pakiety niż pakiet złotówek i
    dopiero sprawdzę jak będę miała fakturę .

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-01-11 10:55:33
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-11 10:06, mz pisze:

    > Użytkownik "JoteR"<j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ja mam okres rozliczeniowy od 1. Przy zawieraniu umowy zaznaczyłem, że chce
    > by tak było i juz. Miesiąc niepełny rozliczyli tak, że darmowe minuty należne na
    > miesiąc przeliczone byo na liczbe dni i ok. To samo z abonamentem.

    Szkoda, że ja nie dostrzegłam takiej opcji. Załatwiałam online przez
    sklep internetowy Play. Jak mi dadzą termin płatności na 15-go to mi
    będzie nie na rękę, bo przelewy robię na 28-30.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-01-11 10:56:39
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-11 11:18, Tomaszek pisze:

    > Zatęsknisz jeszcze za Orange.

    Jeszcze ponad rok z Orange "będę".

    --
    animka

  • 15. Data: 2012-01-11 10:59:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 11:38:37 +0100, Animka napisał(a):

    > Poczekam aż dostanę fakturę i jeszcze raz przeczytam regulamin.
    > Mam różne minuty, np. jeszcze jakieś inne pakiety niż pakiet złotówek i
    > dopiero sprawdzę jak będę miała fakturę .

    Przeczytaj go najpierw po raz pierwszy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 16. Data: 2012-01-11 11:00:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 11:18:09 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > Zatęsknisz jeszcze za Orange.

    Albowiem bo ponieważ?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 17. Data: 2012-01-11 11:09:28
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    >Albowiem bo ponieważ?

    bo on w orangu pracuje. Palay jest 3x lepszejszy bo ma: Paly , Plus i Orange

    FL

  • 18. Data: 2012-01-11 11:12:17
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-11 11:59, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Przeczytaj go najpierw po raz pierwszy.

    Czytałam przecież, ale to nie jest jedyny regulamin który czytałam i
    może się wszystko razem.... Ten pakiet złotówek (ilość) dopiero teraz
    wstawili na stronę, jak już nowy okres rozliczeniowy się zaczął, a
    starego jeszcze nie zakończyli, faktury jeszcze nie ma.

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-01-11 11:13:44
    Od: Animka <t...@w...pl>

    --
    animka

  • 20. Data: 2012-01-11 12:30:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisał:

    > Nie ja mam okres rozliczeniowy od 1. Przy zawieraniu umowy zaznaczyłem,
    > że chce by tak było i juz.

    Hmm, ja już nie pamiętam, jak to było, na umowach niczego takiego nie
    znalazłem. Być może polecieli z jakiegoś ówczesnego defaultu, a być może
    koleżanka małżonka, obecna przy podpisywaniu wszystkich umów, zadysponowała
    (za przeproszeniem) ustnie taką datę, aby jej współgrała z terminami innych
    płatności, chociaż teraz stanowczo się tego wypiera. Stąd moja automagiczna
    projekcja, że ten termin jest jakiś ogólny, skoro obowiązuje dla umów
    podpisywanych w różnych terminach. W każdym bądź razie przepraszam za
    zamieszanie.

    JoteR