  • 1. Data: 2013-03-14 12:59:10
    Temat: Płatność smsem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jak ugryźć temat przyjmowania płatności za pomocą SMSów?
    Kwoty niewielkie rzędu 10 zł.

    Jakich prowizji sie spodziewać?
    Jak wyglądają kwestie techniczne?

  • 2. Data: 2013-03-14 13:59:48
    Temat: Re: Płatność smsem
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Budzik
    z dnia: 2013-03-14 12:59:
    > Jak ugryźć temat przyjmowania płatności za pomocą SMSów?
    > Kwoty niewielkie rzędu 10 zł.
    >
    > Jakich prowizji sie spodziewać?
    50%

    > Jak wyglądają kwestie techniczne?
    Banał np. serwis zaplac.to (prosty skrypt w phpie).

    Paweł

  • 3. Data: 2013-03-14 14:59:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel G. c...@o...pl ...

    > 50%

    o matko...
    masakra...

  • 4. Data: 2013-03-14 17:39:05
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    > o matko...
    > masakra...

    Dlaczego tak się dziwisz? Kup numer specjalny to będziesz miał więcej.

  • 5. Data: 2013-03-14 17:58:27
    Temat: Re: Płatność smsem (ot)
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 14.03.2013 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pawel G. c...@o...pl ...

    > o matko...
    > masakra...
    widzisz...... Banki/sieci mocno na tym zarabiają. będzie tak, do momentu
    aż ktoś się nie wychyli. taki nie całkiem dobry przykład, ale ma sens.
    wyskoczył play z 29 groszy i po roku wszyscy mogą, choć wcześniej
    minimum opłacalności to być 80 groszy....
    JA też bym chciał, aby moi klienci mogli płacić bezgotówkowo, ale mimo
    że da się, wszystko jest drogie. Skończy się na tym ze założę 15
    bezpłatnych kont w 15 bankach i wystawie komputer z monitorem dla
    klientów. będą mi "pykać" po 7.20zł darmowe przelewy
    ToMasz

    PS Payleven sprawdź

  • 6. Data: 2013-03-14 19:03:18
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ToMasz
    z dnia: 2013-03-14 17:58:
    > PS Payleven sprawdź
    Gdzie tam jest płatność SMSem?

    Paweł

  • 7. Data: 2013-03-14 23:13:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.03.2013 19:03, Pawel G. pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od ToMasz
    > z dnia: 2013-03-14 17:58:
    > Gdzie tam jest płatność SMSem?

    1 domniemam że tak naprawdę wątkotwórcy nie chodzi o to, aby zmusić
    klienta do posiadania telefonu z możliwością wysyłania smsów, tylko aby
    dać klientowi szanse płacenia bez monet, z użyciem przedmiotów które i
    tak ze sobą nosi.
    2 masz racje, dlatego napisałem OT !
    ToMasz

  • 8. Data: 2013-03-14 23:27:07
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ToMasz
    z dnia: 2013-03-14 23:13:

> [...]
    > klienta do posiadania telefonu z możliwością wysyłania smsów, tylko aby
    > dać klientowi szanse płacenia bez monet, z użyciem przedmiotów które i
    Nie chciałem mieć racji, tylko też szukam tańszych rozwiązań. :P
    Do płatności zdalnych to się nie nadaje, tu musi być delikwent przy
    "terminalu" jaki by on nie był. :(

    Paweł