    Date: Thu, 14 Mar 2013 17:58:27 +0100
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Płatność smsem (ot)

    W dniu 14.03.2013 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pawel G. c...@o...pl ...

    > o matko...
    > masakra...
    widzisz...... Banki/sieci mocno na tym zarabiają. będzie tak, do momentu
    aż ktoś się nie wychyli. taki nie całkiem dobry przykład, ale ma sens.
    wyskoczył play z 29 groszy i po roku wszyscy mogą, choć wcześniej
    minimum opłacalności to być 80 groszy....
    JA też bym chciał, aby moi klienci mogli płacić bezgotówkowo, ale mimo
    że da się, wszystko jest drogie. Skończy się na tym ze założę 15
    bezpłatnych kont w 15 bankach i wystawie komputer z monitorem dla
    klientów. będą mi "pykać" po 7.20zł darmowe przelewy
    ToMasz

    PS Payleven sprawdź