  • 21. Data: 2009-12-15 09:55:13
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4b2758e9$1@news.home.net.pl...
    > Cavallino pisze:
    >>
    >> Nic, kompletnie nic.
    > w głowie..

    Nie obrażaj tak widzów N, w końcu ktoś mógł ich wprowadzić w błąd nachalną
    agitką, np. ktoś taki jak Ty.
    Popatrzą, policzą, zmienią platformę.

  • 22. Data: 2009-12-15 10:01:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie obrażaj tak widzów N, w końcu ktoś mógł ich wprowadzić w błąd
    > nachalną agitką, np. ktoś taki jak Ty.
    > Popatrzą, policzą, zmienią platformę.

    a ja myslałem, że coś z tego zrozumiesz..
    myliłem się

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 23. Data: 2009-12-15 10:08:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a ja myslałem,

    I znowu w błąd wprowadzasz......

  • 24. Data: 2009-12-15 11:51:54
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Zakładając że ktoś chce obejrzeć wszystkie, to jest to plus.

    więc załóż, bo jakiś procent takich ludzi jest

    > Przecież pisałem, że nic nie ma.
    > Wymienisz choć jedną interesującą pozycję na w/w kanałach z ostatniego
    > miesiąca?

    a proszę Cię bardzo:
    TVP HD: "dr. House", starsze polskie filmy (duzo ladniej wygladaja niz na
    tvp1 czy tvp2), mecze reprezentacji polski (wiem co napiszesz..)

    ESKA TV: ogólnie muzyka, wiem ze jest duzo sluchaczo-ogladaczy, dużo nie
    odbiega od vivy :-)

    NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD, ogólnie wałkowane, ale mając te
    kanały mam również kolekcję VOD i nie muszę czekać aż dany film będzie na
    kanale (nie powiesz innowacja). Nie jest to może szał bo jest 8 filmow co
    dwa tygodnie 4 sie zmieniaja, ale moze w niedlugim czasie bedzie wiekszy
    wybór.

    NSPORT: I teraz zastanów się nad swoim tokiem myslenia, no jeżeli Tobie Liga
    mistrzów nie jest interesującą pozycja to wybacz....

    TVN HD to samo co tefałen, tylko ładniej wyglądaja programy w HD, sam nie
    ogladam to nie wiem, ale czasem jak przeskakuje po kanalach to widać duża
    róznicę w jakości (fakt czasem wcale)

    MGM: klasyka kina, filmy wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer tu poczytaj
    http://lmgtfy.com/?q=mgm -pierwszy wynik. Ale to trzeba poprostu zaobaczyc
    jak stare filmy np. westerny wyglądają na tym kanale.

    > ROTFL !!!
    > A co, w 3D nadaje?

    bez komentarza, maluchy po naszych drogach jezdza i lexusy - oba samochody
    ;-)

    > Nic, kompletnie nic.

    za same HBO, CINEMAX i FILMBOX to policz ile w innych platformach trzeba
    zaplacic, nie mowiac o wpożyczalniach, kanałach naukowych (N ma jednak
    najwięcej) itd...

    Pozdrawiam
    LEHKO

  • 25. Data: 2009-12-15 12:03:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a proszę Cię bardzo:
    > TVP HD: "dr. House", starsze polskie filmy (duzo ladniej wygladaja niz na
    > tvp1 czy tvp2), mecze reprezentacji polski (wiem co napiszesz..)

    Nie wiesz.
    Bo się z Tobą zgadzam w kwestii wyglądu.

    Niemniej zawartości to nie zmienia, nie ma rzeczy która byłaby tylko na TVP
    HD.

    > ESKA TV: ogólnie muzyka, wiem ze jest duzo sluchaczo-ogladaczy, dużo nie
    > odbiega od vivy :-)

    Czyli nie ma nic.

    > NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD

    Miał być konkret.
    Tytuł tej produkcji.

    > NSPORT: I teraz zastanów się nad swoim tokiem myslenia, no jeżeli Tobie
    > Liga mistrzów nie jest interesującą pozycja to wybacz....

    Jest, ale jest również w Polsacie i to otwartym.
    Owszem, zdarza sie CZASEM że chciałbym obejrzeć inny mecz niż oferuje akurat
    Polsat.
    To jest plus, jedyny.
    Choć nie wiem czy na CP oferta nie jest podobna.

    > TVN HD to samo co tefałen, tylko ładniej wyglądaja programy w HD, sam nie
    > ogladam to nie wiem, ale czasem jak przeskakuje po kanalach to widać duża
    > róznicę w jakości (fakt czasem wcale)

    Nie o tym piszemy.
    Skoro na tvn nie ma nic wartego oglądania, to na TVN HD również.

    > MGM: klasyka kina

    Ano właśnie - starocie.
    Nie oglądam.

    > bez komentarza, maluchy po naszych drogach jezdza i lexusy - oba samochody
    > ;-)

    Sugerujesz, że inny obraz daje, inne wymiary ma, czy co może jeszcze innego?
    Bo znam tylko jedną zasadniczą różnicę i jest to różnica w drógą stronę niż
    sugerujesz - nboxy nie potrafią jednocześnie wyświetlić obrazu przez złącza
    cyfrowe i analogowe.

    > za same HBO, CINEMAX i FILMBOX to policz ile w innych platformach trzeba
    > zaplacic

    Ja płacę 43 zł bodajże, dodatkowo mając w tym 3*Canal+, cały pakiet
    Komfortowy Cyfry, wszystkie opcje HD minus Cinemax, w którym i tak nic nie
    ma, podobnie jak w FB.

    >, nie mowiac o wpożyczalniach, kanałach naukowych (N ma jednak najwięcej)
    >itd...

    Nie rozśmieszaj mnie, please.
    Ponawiam pytanie, podaj tytuł jakiejkolwiek pozycji, którą warto by było
    obejrzeć i nie mam takiej możliwości poza N.
    Czasem jakiś konkretny mecz w LM - tu jest jedna jedyna różnica.
    Jest jakaś inna?

  • 26. Data: 2009-12-15 12:07:23
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ponawiam pytanie, podaj tytuł jakiejkolwiek pozycji, którą warto by było
    > obejrzeć i nie mam takiej możliwości poza N.

    Czy warto obejrzeć, to - jak mawiali starożytni Rosjanie - djeło wkusa.
    Co dla jednego będzie warte obejrzenia nawet za dużą cenę, dla innego nie.

  • 27. Data: 2009-12-15 12:14:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Czy warto obejrzeć, to - jak mawiali starożytni Rosjanie - djeło wkusa. Co
    >dla jednego będzie warte obejrzenia nawet za dużą cenę, dla innego nie.

    Zgadza się.
    Ale dopóki mnie nie przekonasz, że jednak warto, to (z mojego punktu
    widzenia rzecz jasna) nie warto.
    Więc nie widzę powodów, dla których miałbym twierdzić coś odwrotnego.

  • 28. Data: 2009-12-15 13:29:14
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Nie wiesz.
    > Bo się z Tobą zgadzam w kwestii wyglądu.
    >
    > Niemniej zawartości to nie zmienia, nie ma rzeczy która byłaby tylko na
    > TVP HD.

    podkreślam że tylko na N obejrzysz wyżej wymienione pozycje w jakości HD i
    jest to cecha w tym momencie unikalna, natomiast ty napisales inaczej:

    > Każda z wyjątkiem n (ruskie filmy pomijam)
    > Przynajmniej od czasu kiedy również Polsat ma Ligę Mistrzów.

    > Czyli nie ma nic.

    Tobie nic- inni ogladaja. C+,CP nie maja, czyli również unikalna

    > Miał być konkret.
    > Tytuł tej produkcji.

    a tu link do filmów: http://nfilmhd.pl/site/filmy/wszystkie-filmy

    cały czas temat wątku, nie chodzi mi o konkrety, ponieważ jak ironman leciał
    to co w canal+ bylo lepszego? (wiem wiem dla Ciebie IRONMAN to shit)

> [...]
    > akurat Polsat.
    > To jest plus, jedyny.
    > Choć nie wiem czy na CP oferta nie jest podobna.

    widzisz i cecha unikalną jest to że lecą wszystkie mecze LM

    > Nie o tym piszemy.
    > Skoro na tvn nie ma nic wartego oglądania, to na TVN HD również.

    JW

    > Ano właśnie - starocie.
    > Nie oglądam.

    a czy ktoś tu kiedykolwiek o Tobie wspomniał, co ogladasz co lubisz? Autor
    wątku pyta o ofertę N itd..., skąd wiesz że nie jest pasjonatą starych
    westernów?

> [...]
    > Bo znam tylko jedną zasadniczą różnicę i jest to różnica w drógą stronę
    > niż sugerujesz - nboxy nie potrafią jednocześnie wyświetlić obrazu przez

    Obsługa, menu, pojemność dysku, awaryjność, możliwość oglądania portali typy
    onetfoto, tvn24, YOUTUBE, proste gry dla zabicia czasu itd.....

    (wiem wiem powyższe Cie nie interesuje, może autora tak, więc wymieniam)

    J.W

    > Ja płacę 43 zł bodajże, dodatkowo mając w tym 3*Canal+, cały pakiet
    > Komfortowy Cyfry, wszystkie opcje HD minus Cinemax, w którym i tak nic nie
    > ma, podobnie jak w FB.

    w pakiecie komfortowym cyfry, przynajmniej ze strony to bardzo duzo
    wymieniaja kanałów FTA które również są w N. Także za taka cene troszke
    więcej masz w N, pomijając to, że zapewne masz te C+ na jakies tam poł roku
    za pół ceny czy inne wynalazki cyfry.

> [...]
    > obejrzeć i nie mam takiej możliwości poza N.
    > Czasem jakiś konkretny mecz w LM - tu jest jedna jedyna różnica.

    ehhhh
    ok przekonałeś mnie, już wiem że Tobie najlepszą ofertę ma C+,

    PS. Jedyna oferta która mi odpowiadała C+ to ten telewizorek który bym w
    kuchni powiesił i podłączyłbym n-boxa, żeby mieć w nim HD, natomiast dekoder
    Cyfry oddałbym dla rodziców, i tak mają zwykły telewizor wiec nie potrzebują
    dkodera HD. ;-)

    Chyba wszystko już napisałem w tym temacie jezeli chodzi o N :-) wiec EOT

  • 29. Data: 2009-12-15 13:59:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > podkreślam że tylko na N obejrzysz wyżej wymienione pozycje w jakości HD i

    Aaaaaa - o to Ci chodzi.
    Miałem na myśli unikalne pozycje programowe.

    HD nie jest celem w samym sobie.
    Przynajmniej dla mnie, bo jak widać marketoidzi z N włożyli już niektórym do
    głów, że tak może być.

    Dla mnie przy wyborze platformy liczy się tylko jej clou, czyli zazwyczaj
    jej programy własne, bo reszta jest podobna na wszystkich platformach.
    Rozumiem jednak, że kogoś może to nie interesować to co mnie, ale w takim
    przypadku sens ma najtańszy Polsat.
    Przepłacanie za byle jaką zawartość programową w N tylko dlatego że to nic
    jest w HD, jest niestety kiepsko przemyślane.
    I jest powodem zabijania jakości tv.
    Jak marketoidzi platform rzucą się na taką samą opcję, czyli sztucznie
    pozawyżają ilość kanałów HD, żeby ładniej to wyglądało na słupkach, ale
    absolutnie nie poszerzając oferty, to wolę sobie tego nie wyobrażać.
    Już teraz jest kiepsko, jakość zawartości wszystkich platform spada, kiedyś
    w C+ Film czy HBO praktycznie w każdym tygodniu, a nawet dniu, było coś do
    obejrzenia, teraz jeśli uda mi się wyłowić chociaż kilka pozycji w miesiącu,
    których jeszcze nie widziałem, a które są coś warte to jest maks.

    > Tobie nic- inni ogladaja. C+,CP nie maja, czyli również unikalna

    Jasne, klon Mango TV też byłby unikalny, tyle że totalnie nie o to chodzi.
    Tylko o jakąś wartość dodaną, coś co robi różnicę.
    Tak jak Canal+ w Cyfrze, czy Polsat Sport w CP.

    > a tu link do filmów

    Ja wierzę, że tam są filmy, ale jeśli uważasz że tam jest coś super to
    zapodaj co.
    Link do listy chłamu nie jest tym o co chodziło.

    > cały czas temat wątku, nie chodzi mi o konkrety, ponieważ jak ironman
    > leciał to co w canal+ bylo lepszego? (wiem wiem dla Ciebie IRONMAN to
    > shit)

    Dokładnie.
    Musieliby mi dopłacać żebym coś takiego obejrzał, a i tak boję się żebym
    zasnął.

    > widzisz i cecha unikalną jest to że lecą wszystkie mecze LM

    Jesteś pewien, że Polsat nie pokazuje wszystkich?

    > a czy ktoś tu kiedykolwiek o Tobie wspomniał, co ogladasz co lubisz? Autor
    > wątku pyta o ofertę N itd..., skąd wiesz że nie jest pasjonatą starych
    > westernów?

    Masz rację, jak ktoś lubi oglądać starocie, to może być atut.
    Ale tego nie wiemy, jak napiszę że tego oczekuję, to wtedy zaptaszkujemy
    pozycję. ;-)

    > Obsługa, menu, pojemność dysku, awaryjność, możliwość oglądania portali
    > typy onetfoto, tvn24, YOUTUBE, proste gry dla zabicia czasu itd.....

    Dobrze wiesz, że niewszystko jest prawdą, więc sobie daruj.
    A nawet jakby było, to kto w tym celu używa dekodera?
    0,001 % luda?

    > (wiem wiem powyższe Cie nie interesuje, może autora tak, więc wymieniam)

    Zapewne ma komputer z netem, skoro napisał, więc wartość dodana z tego
    żadna.

    > w pakiecie komfortowym cyfry, przynajmniej ze strony to bardzo duzo
    > wymieniaja kanałów FTA które również są w N. Także za taka cene troszke
    > więcej masz w N

    Więcej?
    Z tego wszystkie C+ wyceniam na 90%, HBO na 8%, 1% na pasma przyrodnicze,
    resztę na pozostałe 1%.
    Więc nie ma szans, aby w N było coś więcej, ten pozostały shit czy będzie
    na 5 kanałach, czy 500 - nie robi różnicy.

    >, pomijając to, że zapewne masz te C+ na jakies tam poł roku za pół ceny
    >czy inne wynalazki cyfry.

    Średnia cena tego pakitu przez 2 lata to 78 zł, a uwzględniając wartość
    telewizora 54 zł.
    Więc nie trafiłeś.

    > ok przekonałeś mnie, już wiem że Tobie najlepszą ofertę ma C+,

    Dla mnie i ludzi o podobnych zainteresowaniach.
    Dla reszty ma Polsat, z racji ceny.

    Cały czas staram się dowiedzieć dla kogo najlepszą ma N.

    Wymieniłeś pasjonatów starych filmów, ludzi którzy koniecznie muszą obejrzeć
    LM w piłce, za to kompletnie nie chcą oglądać (o wiele ciekawszej) piłki
    ligowej, wcześniej wspomniano o pasjonatach filmów ruskich, czy muszących
    oglądać koniecznie Discovery HD.
    Jak oceniasz ich ilość?
    1% userów N?
    A po co kupuje ją reszta?
    Dali sobie zrobić wodę z mózgu przez marketingowców N i tyle.
    I ten sposób N załatwia sobie sprawę reklamą i takimi jak Wy
    pseudofachowcami, zamiast skupić się na polepszeniu oferty.
    I to właśnie chciałem napiętnować.
    Ale żeby nie było, pochwalić również ich można, dzięki temu wszystkiemu
    przynajmniej wymuszają postęp i niskie ceny u konkurencji - to jest
    największy plus tej platformy.

  • 30. Data: 2009-12-15 16:00:20
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Jesteś pewien, że Polsat nie pokazuje wszystkich?

    Nie pokazuje. W CP jest tylko jeden mecz na żywo i to
    jakiś przeważnie kiepski. Są naturalnie powtórki, ale
    co to za przyjemność oglądać mecz po fakcie, tydzień później.

    Jedynym sportem unikatowym w CP jest F1 no i siatkówka kobiet,
    jak ktoś lubi popatrzeć.

    Dlatego wczoraj pisałem, że LM to żaden argument przy wyborze CP.