-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
Date: Mon, 9 Jan 2017 06:35:05 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <o4v7e7$tki$1@node2.news.atman.pl>
References: <b...@g...com>
<586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<d...@g...com>
<9...@g...com>
<o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
<1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
<o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
<v...@4...net>
<o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
<13benla16srcy$.xgtp6hlrpvk9.dlg@40tude.net>
<o4tt8h$4et$1@mx1.internetia.pl> <o4ttea$t2g$1@sunflower.man.poznan.pl>
<d...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1483940103 30354 83.142.198.226 (9 Jan 2017 05:35:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jan 2017 05:35:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <d...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596897
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.01.2017 o 23:19, J.F. pisze:
> Przeciez juz tu kiedys pisalem, ze wystarczy aby w nocy pracowala tak
> samo jak w dzien, a w sam raz starczy.
Średnio - różnica między szczytem a minimum to jakieś 8 gigawatów - 8
milionów kilowatów. Tesla najsłabsza ma 40kwh.
Powiedzmy że auto dla ludu będzie miała 16 (żeby się łatwo liczyło).
Powiedzmy, że wszyscy chcą ładować w nocy - przez jakieś 8 godzin.
8h * 8M kWh = 64M kWh
64kWh/16kWh=4M samochodów. Dalej mało.
Ale już coś. Teraz tylko musisz wykombinować jak doprowadzić prąd do
każdego samochodu na każdej ulicy i już.
A tak na poważnie, to wielkrotnie pisałem - rozwiązaniem są wymienne
ogniwa, ładowane po nocach w PGZ i RPZ. Ma to jeszcze jednną zaletę/wadę
- łatwo opodatkować;)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.17 12:30 robot
- 09.01.17 12:35 robot
- 09.01.17 12:40 robot
- 09.01.17 13:12 J.F.
- 09.01.17 13:48 Zenek Kapelinder
- 09.01.17 14:20 J.F.
- 09.01.17 15:37 Cavallino
- 09.01.17 16:00 Shrek
- 09.01.17 16:18 masti
- 09.01.17 16:19 masti
- 09.01.17 17:19 J.F.
- 09.01.17 17:26 J.F.
- 09.01.17 17:58 Shrek
- 09.01.17 18:12 Tomasz Gorbaczuk
- 09.01.17 19:04 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe