eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • Data: 2017-01-09 06:35:05
    Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08.01.2017 o 23:19, J.F. pisze:

    > Przeciez juz tu kiedys pisalem, ze wystarczy aby w nocy pracowala tak
    > samo jak w dzien, a w sam raz starczy.

    Średnio - różnica między szczytem a minimum to jakieś 8 gigawatów - 8
    milionów kilowatów. Tesla najsłabsza ma 40kwh.

    Powiedzmy że auto dla ludu będzie miała 16 (żeby się łatwo liczyło).

    Powiedzmy, że wszyscy chcą ładować w nocy - przez jakieś 8 godzin.

    8h * 8M kWh = 64M kWh

    64kWh/16kWh=4M samochodów. Dalej mało.

    Ale już coś. Teraz tylko musisz wykombinować jak doprowadzić prąd do
    każdego samochodu na każdej ulicy i już.

    A tak na poważnie, to wielkrotnie pisałem - rozwiązaniem są wymienne
    ogniwa, ładowane po nocach w PGZ i RPZ. Ma to jeszcze jednną zaletę/wadę
    - łatwo opodatkować;)

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: