eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <b...@g...com>
    <586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    Date: Fri, 6 Jan 2017 14:58:24 +0100
    Message-ID: <1qsbmsfig7vbn$.1qmz71cbknak2.dlg@40tude.net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1483711270 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 89.77.179.152:8353
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596750
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Jan 2017 04:39:31 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > A waracajac do tematu. Upewnić sie chcę. Planowanie obowiązkowo po demontazu
    głowicy ktora pracowała? Tak?

    Ja tam bym robił zgodnie z instrukcją, no chyba że dobrze rozumiesz co
    robisz i dlaczego wbrew niej ;)

    > Chciałbym jeszcze cos wtrącić i rozwiać mity internetu. Jak to jest ze smarowaniem
    (zwilzaniem) srub głowicy olejem przed dokreaceniem? Robicie to czy na sucho?

    Instrukcja serwisowa np. do mojej Hondy mówi że należy dać olej i na gwint
    i pod łeb śruby. I po takie warunki podane są momenty i sekwencja
    dokręcania.

    Jak jakiś inny producent wymyślił sobie żeby dokręcać na sucho i pod takie
    dokręcanie na sucho podał momenty i sekwencję dokręcania, to wtedy należy
    dokręcać na sucho.

    I zazwyczaj stąd się biorą "różne wersje" w internecie.
    A jak zrobisz inaczej niż było wymyślone, to zrobisz źle.

    Podobnie śruby - są różne rozwiązania w różnych silnikach.
    Jedni producenci zakłądają wielokrotne użycie tych samych śrub, inni podają
    procedurę sprawdzenia śruby, czy inny sposób dokręcania śruby nowej i
    używanej, a jeszcze inni mówią o nowej śrubie za każdym razem.
    A w internecie znajdziesz "święte wojny" na temat ponownego użycia śruby do
    przykręcania głowicy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: