  • Data: 2009-07-30 16:20:45
    Temat: Re: Piszczące bebechy gdy grafa/magistrala jest obciążona
    Od: Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Jul 2009 16:36:04 +0200, games wrote:
    > Jesli masz zwisy to przeciazenie ktoregos ze
    > stabilizatorow, byc moze zwiazane jest to
    > z karta graficzna.

    Swoją drogą, grafa w idle'u[w cudzysłowiu, bo Aero
    hula ;-)], ma 70-80 st C, według GPU-Z... dużo
    jakoś, ma ktoś jakieś doświadczenia temperaturowe
    z ATI 4850?

    I intrygujące jest to że mogę sobie odpalić
    Gothic 3 na wysokich detalach i mam cisze
    i stabilność, a w każdym razie nie przypominam
    sobie zwisu.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz 'Maly' Ostrowski. http://maly.nemo.pl/