  • Data: 2014-02-15 16:50:27
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-14 21:35, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Ostatnio ich widzialem z suszarka ze dwa lata temu, pod Gdanskiem.

    A aktywna to tylko z "suszarkami"? Inna sprawa, że najwyraźniej
    mało jeździsz, bądź z zamkniętymi oczami;)

    > Niedawno mnie zlapali bez swiatel, ale stali sobie bez suszarki,
    > calkiem niedawno lapali ... i trzezwosc sprawdzali, a przeciez mogliby
    > od razu suszyc ..

    Znaczy jednak są i to nawet aktywni...

    > Hej, tu nie s.c.p., nie pisz jak polityk.

    Piszę jako realista, a nie żaden polityk. Policja nie musi się
    zajmować zdjęciami z automatycznego nadzoru ruchu.

    > Zabrali im na lata zanim ITD sie dorobila infrastruktury.

    No, ale oni tę infrastrukturę mieli? Nie pisz jak polityk:P

    > Potem ITD cos narzekala ze te FR to nie takie, ze roznych typow ...

    LOL - a to ma do rzeczy?

    > Tak w ogole jak na to calosciowo patrze to mam wrazenie ze ktos to
    > sabotuje, a moze wrecz wszyscy sabotuja :-)

    W Polsce od dawna jest niechęć do stworzenia systemów automatycznych
    i do tego połączonych. Powoli jednak informatyzacja zamyka kolejne
    furtki do przekrętów, łapownictwa, cwaniactwa itd.

    > No widzisz - Budzika zlapali 62/50, policja by pewnie ustawila alarm na
    > 70 ..

    No i co z tego by miało wynikać? Jest ograniczenie w zabudowanym
    - jest. Jest tolerancja dla FR - jest. Pomiar robi automat,
    a nie człowiek i całość idzie do obróbki w zasadzie automatycznej.
    Policja przy ręcznej obróbce z "suszarki" by się zaćwiczyła
    i wystawiła niewiele mandatów.

    > Z tych paru ostatnich lat ..

    Ja nie pytałem o lata:>

    > Ale strasznicy prog ustalaja.

    Aha i z tego by wynikało, że policja częściej wybacza:>

    > No dobra, maja ustawe, nie bardzo wiadomo czy podlegaja, ale im jeszcze
    > ktos zarzuci ze nie lapia, no to ustawia na +10. Zreszta przeciez po to
    > sa, aby mandaty wystawiac :-)

    Są od porządku (jak by to głupio nie brzmiało) i skoro w mieście jest
    50km/h i miejsca opomiarowania są uzgodnione z policją to jaki widzisz
    problem? Mandaty są logiczną konsekwencją zachowań kierowców, a nie
    złośliwości SM.