    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Thu, 13 Feb 2014 23:41:20 +0100

    W dniu 13.02.2014 23:36, Tomasz Stiller pisze:

    > Odpowiedz mi proszę, jak to wpływa na pomiar.

    Nie ważne. Nie wiemy. Nie zostało to przebadane. Po to tak są stworzone
    procedury, aby mieć pewność, że działa poprawnie. Komplet badań do ZT to
    kilka miesięcy bardzo kosztownych testów (których i tak nie robią
    poprawnie albo wcale niektórych). Po to jest w teorii GUM, aby to
    przepadać i w przypadku jakiejkolwiek zmiany konstrukcyjnej względem
    prototypu badanego do ZT odmówić legalizacji lub wydać nowy dokument ZT
    dla nowego urządzenia. Nie zrobili tego i nie robią (legalizację
    wystawiają do dziś dla nowych Fotorapidów na podstawie ZT starego).
    Przepisy ponoć obowiązują wszystkich, a teraz jak Ci wygodnie zamierzasz
    udowadniać, że nie mają sensu? :D

    --
    anacron
    aba/