  • Data: 2011-10-02 18:04:01
    Temat: Re: Pilot do telewizora
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Resu" <R...@s...com> napisał w wiadomości
    news:4e87f208$0$3500$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dziękuję za odpowiedź.

    3/lidl_pl/hs.xsl/index_7969.htm

    > Stary pilot już nie działa.:-(
    > Dlatego istotne jest dla mnie żeby rozpoczęcie współpracy telewizora z tym
    > nowym
    > było proste. Spodziewam się, że kolejne kroki powinny być opisane w
    > instrukcji.

    Odpowiem anegdotą, jak to 15 lat temu kupiłem "pilota uniwersalnego" w
    Makro.
    Sprawdzam w domu. Nie działa. Odnoszę z reklamacją.
    A sprzedawca pyta: "a zaprogramował go pan"?

    Wstyd mi się zrobiło, ale ja rzeczywiście zrozumiałem
    UNIWERSALNY znaczy uniwersalny a nie PROGRAMOWALNY.

    Ale wystarczyło "obstrukcję" przeczytać...

    Feromon