  • Data: 2010-01-03 01:07:37
    Temat: Re: Pilot do PC...
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote:

    > Polecam pilot PCMak Polskiej firmy Elmak -
    > http://pcmak.elmak.pl/szczegolowe_inf.php

    (...)

    > irPC z tego co wiem działa pod vistą (także x64) więc myślę że nie będzie
    > problemu z zainstalowaniem oprogramowania na Windows7.

    Generalnie ja np. nie mogę się tego (że działa) doczytać na ich stronie. Jest
    to:

    http://pcmak.elmak.pl/zawartosc_zestawu.php

    Wymagania systemowe:
    * Windows 9x/ME/NT4/2000/XP lub Linu

    Czyli w zasadzie nawet nie mogę się spodziewać, że to będzie działać pod Vistą
    czy Windows 7 (takie rzeczy wolę mieć na papierze). To trochę niepoważne biorąc
    pod uwagę, że Vista jest na rynku od ilu? 4 lat? Windows 7 się pod względem
    sterowników diametralnie od Visty nie różni.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )