  • Data: 2009-02-25 23:58:44
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Gregy <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 22:00, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > A czytałeś te wymagania podane w ofercie. XcHyba sytuacja jest odwrotna
    > niż starasz się ją przedstawić. Skoro napisali "wysokie wynagrodzenie"
    > to mogli też napisać że mają "wymagania wysokie".
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MD

    Czytałem i napisali jakie mają wymagania punkt po punkcie. Pomyśleć
    nawet można że nie liczą na to że ktoś będzie je w stanie spełnić. Z
    punktu widzenia pracodawcy najważniejsze jest znaleźć/skontaktować się
    z kandydatami, którzy spełniają określone wymagania (najlepiej jak
    najwięcej), a dopiero w drugiej kolejności dogadywać się z wybranymi
    co do warunków zatrudnienia. Ale co to zmienia?
    Oni napisali swoje, a ty możesz podać swoje, jeśli tylko jesteś pewien
    swojej wartości:
    "Jako kandydat spełniający następujące wymagania: .... wymgam/
    chciałbym ..." i skontaktują się z Tobą tylko ci, którzy będą skłonni
    zbliżyć się do przedstawionych wymagań.

    I tak prawie zawsze musi w końcu dojść do jakiegoś kompromisu.