    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Date: Sun, 15 Feb 2009 22:19:03 +0100

    > Czego oczekuje wypisał na 29 linijkach. Ile daje można się domyślać. Ja
    > nie wiem jakie są zarobki w Gorzowie. Być może 1200. Ale przy takich
    > wymaganiach to mógłbym się spodziewać, że dadzą z 5000. No i gdybym był na
    > etacie np za 3800 to wysłałbym CV bez pytania o pensję - bo nie wypada i
    > jeszcze mnie skreślą. Dostanę zaproszenie na rozmowę. No i co zwalniać się
    > u szefa i jechać czy nie? A jak takich CV wysyłam 30 na miesiąc i dostaję
    > 4-5 zaproszeń to co mam robić? Z punktu widzenia wykwalifikowanego
    > inżyniera takie ogłoszenie to jest śmieć. W dodatku potrzebują gościa do
> [...]

    Wypowiadasz się tak jak byś nigdy nie pisał listów motywacyjnych czy też
    aplikacji na określone stanowisko.
    Co stoi na przeszkodzie razem z CV wysłać do firmy list motywacyjny, w
    którym określa się swoje oczekiwania co do zarobków ?
    Dzięki takiemu podejściu unika się zaproszeń od pracodawców, których po
    prostu nie stac na Twoje zatrudnienie, albo wręcz przeciwnie taki
    pracodawca, którego jest stać zaprasza Cię na spotkanie dając Ci duże szanse
    na zatrudnienie. Po prostu pracodawcy wychodzą z założenia, że osoba, która
    przedstawia swoje oczekiwania jest osobą, która wie czego chce i zna swoją
    wartość.