  • Data: 2009-02-15 21:50:14
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Laptop to narzędzie, klima to w ramach kosztów utrzymania budynku i
    > zapewnienia warunków pracy. Ze śniadaniem już gorzej bo zdaje się
    > przepisy podatkowe pozwalają jedynie na posiłki regeneracyjne dla
    > odpowiednich grup zawodowych. W przeciwnym wypadku jest to świadczenie
    > na rzecz pracownika i trzeba płacić podatek. Może jeszcze jakieś bony
    > zakupowe ale to się chyba często zmieniało. Obawiam się, że wynajęcie
    > mieszkania będzie świadczeniem wymagającym opodatkowania.

    Ale jak wynajmie mieszkanie pracodawca to 19% a jak pracownik to dwa razy
    więcej. Popatrz na ofertę. Ktoś o takich kwalifikacjach musi zarabiać tyle że
    w ostatniej grupie podatkowej się łapie. Ale nie ma o czym dyskutować. To nie
    będzie apartament tylko łóżko w hotelu robotniczym. Albo jakaś prywatna
    kwatera, co nie można oddawać moczu do toalety po 22:00 i trzeba sikać do
    butelki.