  • 131. Data: 2009-02-15 21:35:33
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: e...@g...com

    On 15 Lut, 21:28, Marcin E. Hamerla
    <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

    > BTW daj ogloszenie w Gazeta Praca. Jest to dalece bardziej skuteczna
    > forma - przecwiczone. Na njusach jest ograniczona liczba osob i do
    > tego zmanierowanych ;--)
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla
    >
    > "Every day I make the world a little bit worse."

    pracuj.pl też ma dobry oddźwięk. Generalnie unikam njusów i nawet
    portali branżowych, ale skusiłam się, bo zasugerował mi to forum
    wartościowy elektronik, choć ostrzegał mnie przed komentarzami
    widełkowymi ;-) W sumie na komentarze jestem odporna, tylko
    kompletnie nie rozumiem po co ta walka o widełki na forum. Może teraz
    negocjuje się podwyżki w towarzystwie kolegów z pracy...
    Pozdrawiam i życzę miłej reszty wieczoru ;-)

  • 132. Data: 2009-02-15 21:38:50
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    e...@g...com napisal(a):

> [...]
    >widełkowymi ;-) W sumie na komentarze jestem odporna, tylko
    >kompletnie nie rozumiem po co ta walka o widełki na forum.

    To sa njusy. Tu ludzie przychodza przypierdalac i napierdalac sie.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 133. Data: 2009-02-15 21:39:56
    Od: e...@g...com

    On 15 Lut, 21:59, " sok marchwiowy" <s...@g...pl>
    wrote:

    > Nie odgryzaj się specjalisto od zatrudniania operatorów wózków widłowych. Mnie
    > wolno być uszczypliwym. Tobie nie wolno bo w pracy jesteś.
    >
    > --

    :)))))))))))))) dobre :)))

  • 134. Data: 2009-02-15 21:40:29
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

    > jak dostajesz firmowego laptopa, firma funduje ci sniadanie i w pracy masz
    > klimatyzacje to tez za to powinienes placic podatek dochodowy? :)

    Laptop to narzędzie, klima to w ramach kosztów utrzymania budynku i
    zapewnienia warunków pracy. Ze śniadaniem już gorzej bo zdaje się
    przepisy podatkowe pozwalają jedynie na posiłki regeneracyjne dla
    odpowiednich grup zawodowych. W przeciwnym wypadku jest to świadczenie
    na rzecz pracownika i trzeba płacić podatek. Może jeszcze jakieś bony
    zakupowe ale to się chyba często zmieniało. Obawiam się, że wynajęcie
    mieszkania będzie świadczeniem wymagającym opodatkowania.

    MD

  • 135. Data: 2009-02-15 21:40:51
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Takie zarobki, jak piszesz, dla osób z ulicy nie istnieją. Znajomy
    > prowadzi
    > agencję pośrednictwa pracy. Czasami rozmawiamy o tym i owym. Ja nie
    > twierdzę
    > ze nie można tyle zarobić. Ale nie przez agencję. Jak firma ma komuś tyle
    > zapłacić to jest to ktoś z polecenia, nigdy z agencji.

    Zapominasz o tym, że wysokie wymagania ograniczają ilość osób z poleceń i
    naprawdę trudno jest znaleźć fachowca na takie stanowisko, a to ogłoszenie
    jest dość wymagającym co do wiedzy, umiejętności i wykształcenia.

  • 136. Data: 2009-02-15 21:41:24
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    zbyszek <z...@o...eu> napisał(a):

    > Podaj tu na forum jakie spotkałeś najwyższe oferowane wynagrodzenie
    > dla takich speców a będziesz mieć cały katalog CV dla przyszłych
    > poszukujących :))))

    Przecież pani podała. 10 zł na godzinę + premia od sprzedaży. To najwyższe,
    najniższe podają co jakiś czas w telewizji. Agencje pracy to sępy. Żywią się
    ludzką padliną. I nie ważne czy to jest tutaj czy za granicą. Nikt dobrej
    pracy z agencji nie znajdzie. A i pracodawca nie będzie szanował pracownika z
    agencji. Bo co to za specjalista jak się dał wydupczyć na minimum 1/3 na samym
    starcie.

  • 137. Data: 2009-02-15 21:50:14
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zakupowe ale to się chyba często zmieniało. Obawiam się, że wynajęcie
    > mieszkania będzie świadczeniem wymagającym opodatkowania.

    Ale jak wynajmie mieszkanie pracodawca to 19% a jak pracownik to dwa razy
    więcej. Popatrz na ofertę. Ktoś o takich kwalifikacjach musi zarabiać tyle że
    w ostatniej grupie podatkowej się łapie. Ale nie ma o czym dyskutować. To nie
    będzie apartament tylko łóżko w hotelu robotniczym. Albo jakaś prywatna
    kwatera, co nie można oddawać moczu do toalety po 22:00 i trzeba sikać do
    butelki.

  • 138. Data: 2009-02-15 21:52:42
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > jak dostajesz firmowego laptopa,
    tu nie ma podatku

    > firma funduje ci sniadanie
    Jesli nie jest to posilek regeneracyjny zg z przepisami to jest to element
    wynagrodzenia i podatek jest

    > i w pracy masz klimatyzacje
    Za to nie

    >to tez za to powinienes placic podatek dochodowy? :)

    > po prostu masz mieszkanie sluzbowe
    to jest element wynagrodzenia i podatek jest....

  • 139. Data: 2009-02-15 21:55:25
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    e...@g...com napisał(a):

    > =3DB3A=3DB6". Je=3D

    > d=B3owych. Mnie

    > net/
    >
    > :)))))))))))))) dobre :)))
    Mam pytanie. Dlaczego inżynier elektronik napisała Pani z dużej litery? To nie
    są imina, nazwiska, nazwy własne.

  • 140. Data: 2009-02-15 22:08:00
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    > pracownika z
    > agencji. Bo co to za specjalista jak się dał wydupczyć na minimum 1/3 na

    Przesadzasz, są takie agencje co szukają tylko drogich i unikalnych
    specjalistów a ich
    wynagrodzenie zależy od wynagrodzenia poszukiwanego speca.

    Agencje co szukają pracowników na najtańsze stanowiska to może i takie
    zadanie mają
    postawione aby sępić, ale w branży pośrednictwa pracy też jest
    specjalizacja!

    Dużo firm zatrudnia agencje bo same nie mają czasu ani ludzi do takiego
    poszukiwania,
    a też czasem trzeba podkupić i przekonać aby człowieka od konkurencji
    wyrwać...

    Ale w przypadku unikalnych specjalistów ma to też swoje wady dla zlecających
    poszukiwania firm!
    Taka agencja ma dane znalezionego speca, wie gdzie i za ile podjął właśnie
    pracę! i kiedy agencja
    dostanie zlecenie od innej firmy to wie komu może zaproponować :) a co
    potem? - he he ma kolejne
    zlecenie na znowu wolne miejsce w pierwszej firmie :)) ......

    Agencja dla unikalnych speców jest dobrodziejstwem a dla masowego
    pracownika...tylko filtrem.

    zbyszek