  • 191. Data: 2009-02-17 23:00:50
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:
    > Ale widelki tak naprawde sa znane. Przeca wiadomo ile w danym miescie
    > sie zarabia na danym stanowisku.

    Fajnie - to mi teraz powiedz (bo naprawdę jestem zainteresowany) ile w
    takim Olsztynie może zarobić starszy analityk konstrukcji układów
    scalonych... Nie pytam o Warszawę (wiem), nie pytam o Ottawę (wiem),
    pytam o Olsztyn...

    --
    Darek

  • 192. Data: 2009-02-17 23:14:13
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Mario napisał:

    > To jest grupa techniczna. Opisz swój problem. Specjaliści podpowiedzą ci
    > jak go rozwiązać :)

    Dokładnie. To jest grupa techniczna - tu nie ma miejsca na ogłoszenia
    "praca oferowana". Tu można co najwyżej zamieścić ogłoszenie "jest
    problem do rozwiązania, jak jest ktoś kto potrafi zapraszamy do rozmów o
    kasie..." Jeleni to się szuka przez urzędy zatrudnienia i tabloidy.

    --
    Darek

  • 193. Data: 2009-02-17 23:25:36
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik zbyszek napisał:

    > Znów sie^ czepiasz, 10kpl++ to jest wynagrodzenie doste^pne w kraju
    > ale nie dla byle kogo i nie za byle co......

    Za opisany zakres kompetencji to 10k++ minus obniżenie na czas kryzysu
    to naprawdę małe pieniądze - przecież oni chcą człowieka na cztery do
    pięciu etatów (albo chcą badziewiarza żeby go pracodawcy ożenić i
    spiepszac na drzewo...). Pierwszym nie zostanę z szacunku dla swojej
    osoby (nie jestem tak tani i nie potrafię tyle a kitu nie zwykłem
    wciskać - smród potem za człowiekiem sie wlecze), drugim tym bardziej
    (powody - patrz wyżej...)

    --
    Darek

  • 194. Data: 2009-02-17 23:47:53
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Jerry1111 napisał:

    > Serio - inaczej niz przez agencje nie da rady.

    Ale ty piszesz o normalnych agencjach pośrednictwa pracy a nie o
    sieciach na jelenie...

    --
    Darek

  • 195. Data: 2009-02-18 00:01:01
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik swstr napisał:

    > Pani Emilio - precz z posrednikami

    Dlaczego???

    Pośrednicy są OK, precz z poszukiwaczami frajerów!!!

    Pośrednik ma swój honor zawodowy i czasu bez sensu tracił nie będzie -
    lepiej sprzedać pięciu pracowników spośród dwudziestu i ch..m do góry
    leżeć jak sprzedać dziesięciu spośród tysiąca i zap..ć pół roku jak
    dziki osioł.

    --
    Darek

  • 196. Data: 2009-02-18 07:53:54
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 16 Feb 2009 20:51:16 +0000,
    Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> screamed:

    > Truskawki???

    A o truskawkach wcześniej wspominałeś czy o truskawkach z cukrem?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 08:53:09 user up 11987 days, 20:48, 1 user, load average: 0.94, 0.81, 0.99 ]

    When all else fails, read the instructions.

  • 197. Data: 2009-02-18 07:54:25
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 16 Feb 2009 16:08:23 +0100,
    stoowa <s...@w...pl> screamed:

    >:) dowcip byl... z posypywaniem truskawek... i przedmowca nawiazal do
    > niego.. a tu zaraz... profilaktyka nastapila...

    Tak, wiem. Ale wyrobiłem sobie usenetową alergię na powyzsze.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:53:59 user up 11987 days, 20:48, 1 user, load average: 0.94, 0.81, 0.99 ]

    The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.

  • 198. Data: 2009-02-18 13:29:42
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > albo chcą badziewiarza ...

    Próbuj, masz szansę ;)

  • 199. Data: 2009-02-18 21:03:42
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Dariusz K. Ładziak wrote:

    > Ale na rękę, na rękę i z uwzględnieniem że to zaniżona oferta na czas
    > kryzysu... Za cztery na rękę z perspektywą znaczącego wzrostu po
    > rozpoznaniu wymagań firmy (dobremu inżynierowi co najmniej pół roku
    > zejdzie zanim się we wszystkim połapie) i po powrocie koniunktury to
    > mógłbym się zastanawiać - bo cztery brutto to można wysoko
    > wykwalifikowanemu spawaczowi (o takich też niełatwo) dawać.

    4 brutto jak dasz dobremu spawaczowi to dostaniesz... spawarka w leb ;-)

    --
    Jerry1111

  • 200. Data: 2009-02-18 21:06:21
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Dariusz K. Ładziak wrote:

    > Ale ty piszesz o normalnych agencjach pośrednictwa pracy a nie o
    > sieciach na jelenie...

    Ops, sorry. No i kuzwa wyszlo ze ja znowu off-topicznie ;-)

    --
    Jerry1111