  • 31. Data: 2010-12-30 20:51:27
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Ludzie weźcie się opanujcie. Mam atoma i normalnie mi strony działają.
    > Teść ogląda strony WWW namiętnie na stacjonarnym z prockiem Celeron 1GHz
    > + 256 ram i też mu działa.
    >
    > Robicie za markieting sprzedawców sprzętu? Dziewczyna chce podręczny
    > komputer i dobrze chce...

    :) dokładnie jak pisze Adam, Jak postawić na nim XP to spełnia z
    nadwyżką wymagania mu stawiane, w 2001-2002 roku na jakim sprzęcie był
    instalowany XP by teraz atom 450 miał nie dać rady?

  • 32. Data: 2010-12-30 20:58:27
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-30 21:33, Ewa pisze:

    > Nie ma tam jednak dokładnie takiego, jaki testował Jawi. Jest natomiast
    > nb250
    > w dwóch wariantach 101 i 108, ale ten drugi już droższy (bez promocji).
    > Już wszystko przekazałam mojej koleżance. Teraz musi sama spróbować
    > i zdecydować.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa
    sorki ten o którym pisałem to nb250, ale wszystkie nowe sprzęty są
    podobne w środku, wybrać podobny wew. a ładniejszy na zew.:)

  • 33. Data: 2010-12-30 20:59:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-30 21:00, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Ludzie weźcie się opanujcie. Mam atoma i normalnie mi strony działają.
    > Teść ogląda strony WWW namiętnie na stacjonarnym z prockiem Celeron 1GHz
    > + 256 ram i też mu działa.

    Normalnie to znaczy tak jak na sprzęcie z C2D 2,4GHz czy szybciej ? :-)

    > Robicie za markieting sprzedawców sprzętu? Dziewczyna chce podręczny
    > komputer i dobrze chce...

    I jak będzie szybszy od wynalazka działającego z prędkością celerona
    900MHz to przestanie być podręczny ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-12-30 21:06:40
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-30 20:53, Radosław Sokół pisze:

    > Ale to troszkę bezsensowna rada polecać dodatkowy zakup
    > oprogramowania komuś, kto chce mieć komputer *do* 1500 zł.
    > Już i tak z 300 zł w cenie to Windows 7 Starter -- chcesz
    > dokładać kolejne 300 zł za Windows XP?

    Czy ja komuś poleciłem zakup XP? Mi się pozostał, napisałem że
    zainstalowałem, koleżanka pyta jak, to odpowiadam. Jak pyta jak to wie,
    że za darmo tego nie dostanie. Prawda?

    > Poza tym Windows 7 nie jest aż tak wolniejszy od XP.

    Ja tam nie wiem ile wolniejszy jest na tym Atomie, ale po kilku dniach
    doświadczenia z tym sprzętem widzę, że chodzi o niebo lepiej i
    przyjemniej na XP, dobiły mnie ograniczenia w W7, nawet zmiana tapety i
    udostępniania w sieci:)
    Druga rzecz: przy XP wywaliłem kupę śmieci rodem TOSHIBA więc może tu
    tkwi pożeranie wydajności, nie sprawdzałem tego dalej.

    I prawda NTG się robi:)

  • 35. Data: 2010-12-30 21:37:34
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ja wręcz mam trudności z wyobrażeniem sobie pracy, do której on by się
    > nie nadawał, jeżeli chodzi o prace biurowe.

    No a ja mam problem wyobrazić sobie do czego takie coś się może nadać.
    miałem przelotnie kilka różnych 10" w ręce i poza ew. przeczytaniem
    maila w podróży, odpisaniem to szkoda nerwów na odpalanie takiego
    czegoś.
    Można spokojnie kupić 12/13" ważące nie wiele ponad kilogram, z
    normalnym procesorem, normalną ilością pamięci tylko trzeba zapłacić
    sporo więcej. Jednak na tym da się *pracować* a nie tylko to nosić jak
    te 10" zabaweczki ;)

    --
    Wojtek

  • 36. Data: 2010-12-30 21:57:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-30 21:35, tanill pisze:

    > Użytkownik "Ewa"<E...@...pl> napisał w wiadomości> Moja koleżanka jutro
    > najpierw podzwoni gdzie takowy mają,
    >
    > Z szacunkiem dla wiedzy dla piszących i radzących napisze może jako lamer i
    > dyletant, którego absolutnie nie interesują bebechy tego co jest w obudowie.
    > Bardzo często wyjeżdżam i wleczenie laptopa 15,6 cala wylazło mi gardłem.
    > Komputer jest mi tylko potrzebny do przeglądania internetu, gadania przez
    > komunikatory i oglądania filmów szpitalu. mam malutkiego asusa i wystarcza w
    > 100%.

    Czasami do oglądania internetu może też się przydać telefon, bo zawsze,
    gdzie się nie pójdzie jest pod ręką :-)

    --
    animka

  • 37. Data: 2010-12-30 22:24:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.12.2010 22:37, Wojtek pisze:

> [...]
    > normalnym procesorem, normalną ilością pamięci tylko trzeba zapłacić
    > sporo więcej. Jednak na tym da się *pracować* a nie tylko to nosić jak

    No nie, ja mam 12" (1024 szeroki), o 10 się nie wypowiem. Rozumiałem, że
    Radek ogólnie dopiero 15" akceptuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 38. Data: 2010-12-31 07:50:17
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

> [...]
    > normalnym procesorem, normalną ilością pamięci tylko trzeba zapłacić
    > sporo więcej. Jednak na tym da się *pracować* a nie tylko to nosić jak
    Zapytam z ciekawości: czy możesz napisać jaki konkretnie (marka/model)
    netbook 12/13" z normalnym procesorem (czyli jakim?), normalną ilością
    pamięci (czyli ile?) masz na myśli?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 39. Data: 2010-12-31 09:50:04
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Ewa wrote:

    > Zapytam z ciekawości: czy możesz napisać jaki konkretnie (marka/model)
    > netbook 12/13" z normalnym procesorem (czyli jakim?), normalną ilością
    > pamięci (czyli ile?) masz na myśli?

    korzystałem przez jakiś czas z Thinkpad x61. Bardziej współczesny
    przykład to np. Thinkpad X201

    --
    Wojtek

  • 40. Data: 2010-12-31 09:56:33
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    > korzystałem przez jakiś czas z Thinkpad x61. Bardziej współczesny
    > przykład to np. Thinkpad X201

    Dzięki.
    Komputerki super, ale trzeba zapłacić nie "sporo więcej", a kilkanaście
    razy więcej.

    Pozdrawiam
    Ewa