    Date: Thu, 30 Dec 2010 22:06:40 +0100
    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pilne - jaki netbook kupić?

    W dniu 2010-12-30 20:53, Radosław Sokół pisze:

    > Ale to troszkę bezsensowna rada polecać dodatkowy zakup
    > oprogramowania komuś, kto chce mieć komputer *do* 1500 zł.
    > Już i tak z 300 zł w cenie to Windows 7 Starter -- chcesz
    > dokładać kolejne 300 zł za Windows XP?

    Czy ja komuś poleciłem zakup XP? Mi się pozostał, napisałem że
    zainstalowałem, koleżanka pyta jak, to odpowiadam. Jak pyta jak to wie,
    że za darmo tego nie dostanie. Prawda?

    > Poza tym Windows 7 nie jest aż tak wolniejszy od XP.

    Ja tam nie wiem ile wolniejszy jest na tym Atomie, ale po kilku dniach
    doświadczenia z tym sprzętem widzę, że chodzi o niebo lepiej i
    przyjemniej na XP, dobiły mnie ograniczenia w W7, nawet zmiana tapety i
    udostępniania w sieci:)
    Druga rzecz: przy XP wywaliłem kupę śmieci rodem TOSHIBA więc może tu
    tkwi pożeranie wydajności, nie sprawdzałem tego dalej.

    I prawda NTG się robi:)