  • Data: 2010-01-18 15:53:23
    Temat: Re: Pijana jazda - pytanie o konsekwencje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał

    > Nie ma takiej opcji. Pierwsze badanie na miejscu zatrzymania.
    > Zawsze z takiego
    > badania jak alkomat coś wykaże jest przynajmniej notatka w
    > kapowniku. Drugie
    > badanie na stacjonarnym na komendzie + protokół z badania.

    Grupy nie czytasz, ani prasy - juz sie kwestionuje alkomaty :-)

    > Zawsze taki papier tworzą jak badają na komendzie, nawet jak był
    > trzeźwy .

    Pierwsze slysze. Trzezwy to trzezwy - drugiego badania nie ma.

    > Trzecie na wytrzeźwiałce

    A powioza na komende czy od razu do zlobka ?

    > jak nie ma wytrzeźwiałki to w szpitalu + pobranie krwi do
    > ewentualnego badania
    > jak by pacjent się deklarował albo nie przyznawał w szybkim
    > sądzie. Wszystkie
    > dokumenty na urzędowych drukach. Nikt czegoś takiego nie podważy.

    Tylko ze pacjent nie zadeklaruje wiec krwi nie pobiora, a sprytny
    biegly powie jakie inne chemikalia daja pozytywny odczyt, i moze
    nawet bedzie w stanie zademonstrowac.
    A tak nawiasem mowiac to ciekaw jestem na ile specyficzne jest to
    badanie krwi i czy jego tez nie mozna podwazyc.

    J.