  • 1. Data: 2012-02-20 16:58:05
    Temat: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    15-latek z Wrocławia zdobył pierwsze miejsce w konkursie Young Wildlife
    Photographer. Zdjęcie ostrygojadów wykonane przez Mateusza Piesiaka na
    nowojorskiej plaży wygrało z tysiącami innych fotografii z całego świata

    Więcej... http://tiny.pl/hjzb9

  • 2. Data: 2012-02-20 17:15:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-20 17:58, nom pisze:
> [...]
    > Photographer. Zdjęcie ostrygojadów wykonane przez Mateusza Piesiaka na
    > nowojorskiej plaży wygrało z tysiącami innych fotografii z całego świata

    Pocieszające (?) jest to, że komentarze są jeszcze głupsze, niż padające
    nie raz tutaj :)

    Radocha fajna dla chłopaka, ale dziś to już nie jest wielkie miki takie
    zdjęcia pstrykać.

    --
    pozdrawia Adam
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu

  • 3. Data: 2012-02-20 17:38:30
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Pocieszające (?) jest to, że komentarze są jeszcze głupsze, niż padające
    > nie raz tutaj :)

    Sprowokowaleś do zaglądnięcia i dzień od razu zrobił się jaśniejszy.

    > /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu
    > pragnień/

    uwielbiam

    marek

  • 4. Data: 2012-02-20 18:35:33
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 20 Feb 2012 18:15:51 +0100, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Radocha fajna dla chłopaka, ale dziś to już nie jest wielkie miki takie
    >zdjęcia pstrykać.
    Ducha nie gaście kocem znużenia życiem ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 5. Data: 2012-02-20 19:20:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-20 19:35, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Ducha nie gaście kocem znużenia życiem ;)

    Spoko, samo przyjdzie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /Polsko, ojczyzno moja, gdzie Quinlan Private Golub buduje Enterprise

  • 6. Data: 2012-02-20 19:47:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 20, 2:20 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Spoko, samo przyjdzie :)

    Nie kazdy jest wsiowym glupim Jankiem.

    ZD

  • 7. Data: 2012-02-20 19:50:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 20, 12:15 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Pocieszające (?) jest to, że komentarze są jeszcze głupsze, niż padające
    > nie raz tutaj :)
    >
    > Radocha fajna dla chłopaka, ale dziś to już nie jest wielkie miki takie
    > zdjęcia pstrykać.

    Nie wyjezdzajac z ubekistanu, moglby co najwyzej pstrykac takie fotki
    jak ty - zasranych niemilosiernie trawnikow w karakofku i czuc zewszad
    smrod moczu.

    ZD

  • 8. Data: 2012-02-20 20:02:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-20 20:50, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Nie wyjezdzajac z ubekistanu, moglby co najwyzej pstrykac takie fotki
    > jak ty - zasranych niemilosiernie trawnikow w karakofku i czuc zewszad
    > smrod moczu.

    Hał, hał!

    --
    pozdrawia Adam
    /kto pisze inaczej to jest po prostu niequmaty w piłce dyletant [pis.oryg.]/

  • 9. Data: 2012-02-20 20:06:09
    Od: Marek <2...@g...com>

    Janko Muzykant:

    > Radocha fajna dla chłopaka, ale dziś to już nie jest wielkie miki takie
    > zdjęcia pstrykać.

    Bo zwierzyna się tak zsynantropizowała, że zaczyna pozować za garść
    karmy?
    To jednak fotografia przyrodnicza. Technika techniką, ale trzeba
    jeszcze być we właściwym miejscu i czasie i wiedzieć na co patrzeć. W
    artykule jest także kilka innych fajnych zdjęć. Raczej nie zrobiono
    ich przypadkiem na plaży.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2012-02-20 20:13:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-20 21:06, Marek pisze:

    > Bo zwierzyna się tak zsynantropizowała, że zaczyna pozować za garść
    > karmy?

    Bo sprzęt jest tani, dobry, a pstrykać można tysiące ujęć i jest z czego
    wybierać.

    > To jednak fotografia przyrodnicza. Technika techniką, ale trzeba
    > jeszcze być we właściwym miejscu i czasie i wiedzieć na co patrzeć.

    Wystarczy poczytać fora dla przyrodników i mieć dużo czasu oraz
    cierpliwości.

    --
    pozdrawia Adam
    /w trosce o środowisko od dziś będę mniej pracował, a więcej żądał/