  • 121. Data: 2015-02-17 12:58:24
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > 200m widze. Powinno wystarczyc. Najwyzej mistrz lekko przyhamuje.
    > Albo rowerzysta, widzac ze mu zajezdzam droge. Przy predkosci 10km/h
    > nawet jak wjedzie do rowu, to obrazen nie bedzie mial :-)

    a co daje Ci prawo spychania rowerzysty do rowu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 122. Data: 2015-02-17 13:05:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A tu jeszcze linia ciagla, i kiepska widocznosc ... powinien byc
    > zapis, ze na linii ciaglej mozna pojazdy wolnobiezne wyprzedzac ...

    Tu sie przydaje zdrowy rozsadek... i CB... :)

  • 123. Data: 2015-02-17 13:13:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >a co daje Ci prawo spychania rowerzysty do rowu?

    Artykul ktorys tam. Sam powinien zaparkowac w rowie, widzac ze
    utrudnia :-P

    J.

  • 124. Data: 2015-02-17 13:49:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Artykul ktorys tam. Sam powinien zaparkowac w rowie, widzac ze
    > utrudnia :-P

    zjechanie na pobocze to wylądowanie w rowie :)

  • 125. Data: 2015-02-17 14:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Artykul ktorys tam. Sam powinien zaparkowac w rowie, widzac ze
    > utrudnia :-P

    Ten artykuł nie daje Ci zadnych dodatkowych praw :)

  • 126. Data: 2015-02-17 17:57:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-17 09:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A skąd Ci się wzięło 80cm na rowerzystę? Tak spasieni w tej okolicy
    > nie jeżdżą.

    Wziąłem pierwszą z brzegu na allegro bez kombinowania i uczciwie -
    roweru mi się nie chce mierzyć bo na dworze piździ.

    http://romet.strefamarek.allegro.pl/rura-kierownicy-
    romet-mtb-al-101-bt-l-640-6.html

    64cm szerokości do tego z 5 cm rogi i uwaga niespodzianka u mnie
    lusterko +10. Masz rację 79cm;) Z tym, że jednak trochę się pewnie
    więcej gibam niż +/-5mm:P

    > Samochód węższy.

    A trzeba było napisać, że sejcz sporting. Może dlatego nie możesz się
    zebrać, bo mocy brakuje;)

    > I bez problemu mieszczę się w 3.5m

    0,79 + 1 + 1,505 no fakt - sejczem sportingiem zostanie ci jeszcze 20,5
    cm zapasu. Chciałbym zobaczyć jak przy 70 (bo przecież kapelusz nie
    jestes, fantazję masz, sporting w nazwie sejcza zobowiązuje i respekt na
    dzielni budzić musi, więc 50 być w tej sytuacji nie może) mieścisz się
    swoim sejczem w bramkę 1,7m. Tylko taką twardą;)

    Shrek.

  • 127. Data: 2015-02-17 18:00:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-17 11:49, masti wrote:

> [...]

    Wcale nie - właśnie sprawdziłem w poście powyżej.

    > jak jedzie blisko krawedzi, to czesc moze wystawac

    Sorry, że zapytam - jechałeś kiedyś na rowerze? Ma jechać kołem po
    krawężniku?

    Shrek.

  • 128. Data: 2015-02-17 18:02:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-17 14:59, Budzik wrote:

    > Ten artykuł nie daje Ci zadnych dodatkowych praw :)

    NIe mówiąc już o tym, że ten artykuł już jest nieaktualny, a wcześniej
    była awykonalny:P

    Shrek.

  • 129. Data: 2015-02-17 18:36:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

> [...]
    > musisz zwolnic i zachowac szczególną uwagę.
    > ---
    > To przecież i tak muszę uważać. Nie przejadę pieszego tylko dlatego, że
    > wtargnął. A jak mi miga to mogę przewidzieć, że pieszy może tam być. I
    > pieszemu też miga, więc nie musi mieć pierwszeństwa tylko stosować
    > racjonalne zasady fizyki choćby. Jak się świeci zielone to ... wczoraj
    > przejeżdżałem szybkie skrzyżowanie na zielonym i jak cień zauważyłem 100
    > metrów przed sobą to zwolniłem, kobieta na czerwonym przechodziła.
    > Gdybym nie zwolnił, przez te 100 metrów byłbym w stanie ją sięgnąć.
    Ale ja o tym wiem też jestem kierowcą, ale uważam że zółte nie jest
    optymalnym rozwiązaniem, przechodzenie na czerwonym jest tylko dla
    świadomych i szybkich pieszych :)
    ---
    Myślę, że kolory są proste i nie ma powodu zmieniać ich znaczenia a tylko np
    wprowadzić dynamiczną sygnalizację otwierającą się na uczestników ruchu. Bo
    potrzeba przechodzenia czy przejeżdżania bierze się z mało sprawnego
    kierowania ruchem. Tylko jedną z opcji jest żółte migające.

  • 130. Data: 2015-02-17 18:47:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    ...Byłem, jeździłem tam rowerem tysiące km i byłem
    zaszokowany - nie wyprzedzali nawet jak zjeżdżałem na skraj i dawałem
    znaki ręką żeby wyprzedzali :)
    ---
    Bo jak d...y jeżdżą