-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.eu07.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfee
d.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!newsfeed.pionier.
net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
Date: Thu, 12 Jul 2012 09:58:03 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 15
Message-ID: <jtm02b$pij$1@inews.gazeta.pl>
References: <s...@l...localdomain>
<jti8tc$fn5$1@inews.gazeta.pl> <jtkq2p$m0h$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: as6-69.poleczki.dialup.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1342079883 26195 195.114.167.69 (12 Jul 2012 07:58:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Jul 2012 07:58:03 +0000 (UTC)
X-User: kamil.komodzinski
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20120614
Thunderbird/13.0.1
In-Reply-To: <jtkq2p$m0h$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458827
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-07-11 23:10, =Marcos= pisze:
> Jeżdżąc Xsarą 1.6 HDI oszczędzisz przez 60 tysięcy kilometrów 5000zł na
> paliwie, ale wszystko może wrócić "na zero" w postaci ceny koła
> dwumasowego i sprzęgła, regeneracji wtrysków i regeneracji turbo.
Pokaż mi Citroena XSARĘ z silnikiem 1,6HDI bo chcę uwierzyć, że śnię.
Mówię tu o fabrycznej konstrukcji a nie swapie...
Po drugie w Xsarze montowali stary, sprawdzony, nie wysilony i bardzo
trwały silnik 2,0HDI 8V 90KM bez wynalazków typu fap, dwumasy i turba ze
zmienna geometrią łopatek. Wtryski tez są trwałe, sprzęgło nadzwyczaj
jakoś szybko nie pada (mam dwa Francuzy z takim silnikiem i jakoś ani
sprzęgło, ani turbo ani tym bardziej wtryski nie wymagały naprawy i
pewnie szybko nie będą wymagały, a przebiegi aut to jednego 205kkm a
drugiego 235kkm)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.12 10:19 J.F
- 12.07.12 10:53 Artur Maśląg
- 12.07.12 12:18 J.F
- 12.07.12 14:12 tor
- 12.07.12 15:00 Artur Maśląg
- 12.07.12 15:44 PJ
- 12.07.12 17:10 Krzysiek Kielczewski
- 12.07.12 19:38 Adampio
- 12.07.12 20:23 Artur Maśląg
- 12.07.12 20:58 J.F
- 12.07.12 21:10 Artur Maśląg
- 12.07.12 23:30 PK
- 12.07.12 23:41 PK
- 13.07.12 01:16 Krzysiek Kielczewski
- 13.07.12 09:42 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=