  • Data: 2012-07-13 01:16:27
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.07.2012 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Serio? W P206, czy Clio jest z przodu sporo miejsca i ciężko
    > mówić o ciasnocie. Oczywiście, dla 4 osób będzie pewnie problem,
    > ale raczej nie o tym była mowa, a nawet jak się trafi to się
    > najwyżej raz w roku przemęczą. Zresztą z jazd w trasach to
    > widziałem tutaj turystyczną wycieczkę do Hiszpanii, a nie
    > jazdę w trasach po parę tysięcy kilometrów.

    Najpierw słyszłałem o trasie do Hiszpani, uzupełnie o zwiedzaniu po
    drodze przeczytałem poźniej. A po za tym mi w trasie większym samochodem
    się po prostu wygodniej jedzie, ilość miejsca "za kółkiem" niby jest
    taka sama/podobna, ale jednak w dużym jakoś inaczej.

    > A tak, pociąg ma mnóstwo zalet, KM również...

    Owszem, mają. Wszystko zależy od okoliczności.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski