  • Data: 2012-07-11 20:48:57
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-11, Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:
    > Ale napisal, ze bedzie jezdzil w dalekie trasy.
    > Moim pierwszym autem bylo jezdzidlo klasy A i o ile swietnie nadawalo
    > sie do krecenia po miescie (czego autor nie bedzie robil), to juz po
    > trasie 300-500km wysiadalem nieco polamany.

    Autor jest zapalonym rowerzystą i krótko trenował judo, więc uczucie
    połamania nie jest mu obce :).

    Poza tym wydaje mi się, że nie zostałem dobrze zrozumiany. Moje "długie
    trasy" zostały chyba przyjęte jako dojazd do Kołobrzegu na leżenie
    plackiem i powrót. Absolutnie nie chodzi o to. Miałem na myśli wypady
    "krajoznawcze", gdzie generalnie cały czas jestem w ruchu. Poza tym
    samego dojazdu w miejsce docelowe też nigdy nie realizuję jako
    "nawalania" autostradą na zmianę z kolegą śpiącym na fotelu obok, co
    już tu niektórzy założyli podkreślając ten brak w Saxo :).

    W tych punkach chodziło po prostu o to, że samochód zamiast robić
    15km dziennie, będzie długo stał w garażu, by zrobić kilkaset km
    w weekend i kilka tysięcy w czasie urlopów :).

    Mam niski budżet i musząc coś poświęcić wybieram bezawaryjność i łatwość
    użytkowania kosztem komfortu :).

    > Jazda autem do Hiszpanii nie jest ekonomiczna opcja. W ogole auto z
    > zasady nie jest opcja ekonomiczna.

    Ale często najwygodniejszą, a wynajęcie bywa kosztowne.

    pozdrawiam,
    PK