eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tys › Re: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Date: Fri, 4 Mar 2016 14:10:07 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <nbc1fd$ein$1@node1.news.atman.pl>
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d06929$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d07cc2$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <naq3nu$846$1@node2.news.atman.pl>
    <56d1e250$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <natgmk$mh8$1@node2.news.atman.pl>
    <56d2b482$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb02h5$159$1@node1.news.atman.pl>
    <56d43dd5$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb1sdo$pc8$3@node1.news.atman.pl>
    <56d55585$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb3n2l$rn6$2@node2.news.atman.pl>
    <56d960c8$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1457097006 14935 46.21.210.209 (4 Mar 2016 13:10:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Mar 2016 13:10:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    In-Reply-To: <56d960c8$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577956
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-04 o 11:17, Trybun pisze:

    >>>>>>> Nie mam żadnego przekonania do takiej tezy, że turbina to pewność
    >>>>>>> krótszego przebiegu bez awarii.
    >>>>>>>
    >>>>>> Jasne, twoje przekonanie to argument. :-)
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Pozdrawiam
    >>>>>
    >>>>> Moje przekonanie jest takie że gdyby nawet auto było przez turbinę
    >>>>> bardziej awaryjne to warto pomyśleć o właśnie takim wyborze. Zresztą,
    >>>>> bez żadnych filozofii, im więcej elementów w silniku czy osprzęcie tym
    >>>>> większe prawdopodobieństwo awarii. Z tym tylko że w odróżnieniu od
    >>>>> jakichś tam czujników wałów i wałków, zaworów EGR, FAPów itp. turbina
    >>>>> działa na rzecz kierowcy.
    >>>>
    >>>> Zwłaszcza jak ma do pracy kilka kilometrów przez miasto.
    >>>> Przestań się może wreszcie ośmieszać.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Pozdrawiam
    >>>
    >>> Turbina to przydatny dodatek nie tylko na trasy liczone w setkach
    >>> kilometrów.
    >>
    >> A przydatny w przejazdach do pracy na dystansie kilku kilometrów ?
    >> czy jednak bardziej kłopotliwy niż przydatny ?
    > Powiem tak - tylko na przejazdy kliku km do pracy nie warto kupować
    > auta. Z jakimkolwiek on by nie był silnikiem.,. Ale wracając do meritum
    > - oczywiście w takim wypadku benzyna byłaby bardziej użyteczna. Przecież
    > tu nie chodzi o jakiś ślepy fanatyzm a o konkretne korzyści jakie można
    > uzyskać takiego czy innego silnika.

    I znowu mierzysz wszystkich swoją miarą, miarą człowieka młodego
    zdrowego i bez doświadczenia.
    Nie każdy bez problemów przejdzie codziennie te pięć kilometrów
    w jedną stronę i tyle samo z powrotem.
    Nie każdy jest przedstawicielem handlowym i robi dziennie
    sto czy dwieście kilometrów.
    Więc pisanie tak jak ty że tylko dizel bo jest najlepszy w wielu
    przypadkach (powiedział bym że w większości) jest nieprawdziwy.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: