  • Data: 2016-03-06 07:45:11
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.03.2016 00:09, cef wrote:

    > Ale ja nie mam argumentów, bo ja nie sprzedaję ani nie chce mi się wyliczać
    > Usiłuję ci wytłumaczyć, że widocznie eksploatacja jest tańsza,
    > bo cena sprzedazy jest widoczna czarno na białym, że wyższa.

    Nie - to że ludzie takie autka kupują (a kupują w ogole?) nie znaczy, że
    to sieopłaca. Ludzie kupuja całe mnóstwo rzeczy, których racjonalnie nie
    da się wytłumaczyć - marketning.

    > Zresztą zawsze całe to wyliczanie polegało na tym, że diesel jest
    > droższy w zakupie,
    > ale właśnie tańszy w eksploatacji.

    Zawsze to było tak, że diesle nie maały DPF i dwumasy, a dawniej i turbin.

    Jak ktoś sobie wyliczył, ze nawet
    > jeżdżac
    > te 6km po mieście wyjdzie mu taniej niż benzyna, to kupuje ropniaka.

    Jak ktoś tak wyliczył, to znaczy, że żle policzył:P

    Shrek.