eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tysRe: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Date: Sun, 28 Feb 2016 18:07:51 +0100
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 26
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <nav9h8$lsv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d1f4f8$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <nasuff$pgv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nav3bv$318$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 185.15.0.152
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1456679272 22431 185.15.0.152 (28 Feb 2016 17:07:52
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2016 17:07:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    In-Reply-To: <nav3bv$318$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577585
    [ ukryj nagłówki ]


    >> zgoda, duże przebiegi. ale dlaczego wada?
    >> co za różnica jaki przebieg - ważne, że na bieżąco serwisowany i tyle.
    >
    > Serwisowanie nie cofa zegara długoterminowego zużycia silnika, utraty
    > szczelności tłoków/cylindrów, zużycia popychaczy i gniazd zaworów itp.
    > Jeśli twierdzisz że nie ma różnic w silniku który zrobił 30 tysięcy km
    > i takim który zrobił 300 tysięcy km (na bieżąco serwisowanym) to się
    > mylisz.

    no ok, ale jakiego zużycia się spodziewasz po 400kkm - takiego jak przy
    bardzo zle eksploatowanym aucie z przebiegiem 100kkm.
    akurat w dieslu masz mniejsze obroty podczas sredniej eksploatacji auta
    więc ten argument raczej jest nizbyt mocny. upraszczając benzyna 100kkm
    zrobi podobną ilość obrotów (a co za tym idzie cykli pracy cylindra) co
    diesel powiedzmy 150kkm.
    Wg mnie to raczej pomijalne przy wyborze auta za 10-15kkm. wazbe zeby
    byl sprawny. jak bedzie przy przebiegu 250kkm to przy 350kkm powinno byc
    podobnie. i zeby nie bylo ze teoretykiem jestem:
    jedno auto sprzedalem z przebiegiem ok 300kkm od nowosci w rodzinie benzyna
    drugie ma ok 250kkm (aczkolwiek mam uzasadnione przeslanki by stwierdzic
    ze obecnie ma ok 500kkm) diesel
    trzecie ma jakies 200kkm diesel i czwarte ma jakies 160kkm benzyna.

    wszystko fiaty, wszystko jeździ i ma się dobrze (za wyjątkiem pierwszego
    bo tego sprzedalem juz dawno i ile dojezdzil do konca zywota to nie wiem).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: