  • Data: 2016-02-28 17:58:32
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > No i? Porównujesz wprost litr LPG do litra benzyny? Chyba nie...
    > Bo zawartość energetyczna w litrze paliwa zdecydowanie różna.

    10-15%.
    Oczywiście biorąd pod uwage ze koszt instalacji pozostał bez zmian -
    sprawaj est troche mniej opłacalna.
    Ale nadal jest...

    > Ale jeśli już instalacje masz i nie potrzebujesz bagażnika
    > zajętego przez butlę, nie dbasz o silnik auta, to jeszcze ok...
    > Ale nowego auta chyba byś przy dzisiejszym klimacie
    > paliwowym tak nie skrzywdził nową instalacją LPG?

    Nie dbasz o silnik? Nie przesadzasz troche?
    Mam kumpla ktory własnie pozbywa sie doblo ktorym na gazie przejechał
    jakies 700kkm - czego chciec wiecej?
    Inny, zagazowanym nissanem nv200 po miescie zrobił ponad 200kkm - to autko
    chodzi jak nowe.