  • Data: 2010-06-07 20:05:57
    Temat: Re: Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?
    Od: solo <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie Fazera ? czy jest coś w tym
    > modelu co go szczególnie boli ?

    Pierwsze co mi przychodzi do głowy to króćce ssące, które lubią pękać
    gdy już mają swoje lata. Jeśli miał jakiegoś dzwona to w rocznikach do
    2003 (tych ze stalową ramą) pęka i odchodzi lakier na spawach. Sprzęgło
    na biegu jałowym klekocze do momentu wciśnięcia klamki, ale tym sie nie
    przejmuj bo ten typ tak ma. A i prawie każda sztuka ma z oryginalnymi
    migaczami z przodu po niewielkim kontakcie boku z glebą ma wyłamaną
    owiewkę pod migaczem.
    Tyle tak na szybko, a poza tym to bardzo udana konstrukcja, dająca wiele
    frajdy.
    Tak na marginesie pojeździłem trochę egzemplarzem z roku 2007 i powiem,
    że więcej frajdy daje wersja z roczników 2002 - 2003.

    Solo R1