  • Data: 2010-06-13 10:53:40
    Temat: Re: Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lubię takie mastodonty :-)

    nie jeździłem na wiaderku ale opinie o wysokim środku ciężkości i masa
    trochę mnie odstraszają.

    Teraz szukam dla siebie moto, niedawno sprzedałem trampka i brałem pod uwagę
    Caponord, V-strom, Varadero, Tiger. Pod względem "lekkości" manewrowania
    najsensowniej wychodzi Suzuki (miałem okazję pojeździć. Nawet w stosunku do
    trampka siedzi się bliżej ziemi, środek ciężkości wypada gdzieś niżej) i do
    tego skłaniam sie najbardziej. Masa najniższa z litrów o takim przeznaczeniu
    (turystyczne "enduro"). Do tego mają przyzwoite ceny bo Hondę czy Triumpha
    za te same pieniądze musiałbym kupić min. o 3 lata starsze. Aprilla trochę
    egzotyczna i w ogole ciężko kupić.

    Pozdr
    Scyzoryk