  • Data: 2010-06-10 22:16:08
    Temat: Re: Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    frytek pisze:
    > Witam,
    > Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc chciałbym się przywitać :)
    > Mam na imię Bartosz, jestem z Warszawy.
    >
    > Przymierzam się do kupna swojego pierwszego motoru, zastanawiam się nad
    > Suzuki Gs 500 i Hondą CB 500,
    > Który z nich wg. Was jest lepszy, mam 194cm, motoru będę używać 90% w
    > mieście, czasem wypad niedaleki za miasto.
    > A może w ogóle inny motor proponujecie na początek motocyklowej przygody
    > ? Yamha Diverson ?
    > Pozdrawiam,
    > z góry dziękuję za pomoc.
> [...]

    Kumplowi, 198cm , na pierwsze moto kupilem GPZ550S i sobie chwalil,
    nauczyl sie jezdzic, po 2 sezonach przesiadl sie na cos mocniejszego i
    bardziej sportowego a kawe sprzedal w precle :) Na Twoim miejscu nie
    bralbym nic powyzej 80-90KM i nie plastika tylko golasa (bez owiewek) -
    jak glebniesz to mniej Cie bedzie kosztowalo.

    Gorszy problem - to jak w Polsce kupic pewne i zadbane moto..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki