  • Data: 2011-05-18 11:47:30
    Temat: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Od: "Carramba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co do sensu zakupu dosc leciwego moto mam nieco odmienne zdanie. W tamtym
    roku kupilem w kwietniu BMW F 650 rocznik 1997, za 7200 zł, moto miało
    wymieniony olej i filtry, robilem tylko zawory luz, plytki i robota jakies
    260 zł, w tym mechanik jeszcze cos robil ale juz dzis dokladnie nie pamietam
    < a gazniki czyscil, ustawił i wymienił jakieś gumki uszczelniające zawory
    iglicowe. Moto sprzedalem po wakacjach za ta sama cene, za jaka kupilem.
    Pojezdzilem prawie 5 miesięcy i bylem bardzo zadowolony z motorku.
    Ceny czesci w serwisie BMW nie porazaly, a wrecz zaskoczyly mnie pozytywnie.
    Np. płytki do regulacji zaworów po 9 zeta, komplet naprawczy gaznika 72
    zeta.
    Słowem nie ma reguły, zalezy od kogo kupujesz, ja kupilem od znajomego i
    szczerze mi powiedzial co kupuje i co nalezy jeszcze zrobic aby moto
    polatalo. A Beemka byla prosto z Belgii.