  • Data: 2011-05-18 17:48:32
    Temat: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Od: duddits <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-18 17:04, Glub pisze:
    > A co polecasz?

    Do turystyki polecam coś z oferty Halvarssonsa. Mam kurtkę tekstylną z
    wypinaną membraną i outlastem - jestem z niej bardzo zadowolony. Wymięka
    tylko w upałach no i do latania po mieście jest ciutkę za długa. Spodnie
    skórzane tej samej firmy, również z podpinką. Tego zestawu używam jak
    jest chłodniej. Oczywiście komplet ładnie spina się suwakiem.
    Wszystko jest bardzo porządnie uszyte i zszyte - nic się nie rozłazi i
    nie pruje czego nie mogę powiedzieć o Modece.

    Do sportu to nie będę silił się na oryginalność: coś z oferty tzw.
    wiodących producentów i raczej kombinezon jednoczęściowy (dwuczęściowy w
    razie szlifu na torze może się w miejscu spięcia rozejść). Arlen Ness,
    Dainese, Berik - coś z tego bym brał.

    Na miasto w ciepłe dni to jakaś lekka kurtka (ja ciągle mam Modekę
    Shield Pro - lekka specjalnie to ona nie jest) z ochraniaczami i
    wzmacniane kevlarem jeansy (w moim przypadku: Mottowear model Urban).

    --
    duddits
    FZ8N.pl