  • Data: 2011-05-18 20:00:45
    Temat: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-18 10:36, Krzysiek pisze:
    > Czy warto w ogóle kupić stary motocykl np. z lat 90-93 - wiadomo ze
    > względu na koszt zakupu?
    > Wiem że nie ma co patrzeć na przebiegi, niestety stan sprzętu sam
    > również nie będę umiał ocenić.

    Ja kupiłem starą xtz za 5 tysi, wsadziłem w nią ze 2.5 i latam. Zrobiłem
    rozrząd, wszystkie łożyska (koła, zabierak, główka ramy) i hamulce.
    Założyłem nowy napęd i dałem nowe sprężyny progresywne do lag. Tarcze
    musiałem dać nowe na przód więc to mi trochę podbiło koszty. Nie
    płaciłem nikomu za robotę - zrobiłem sam - wiec tylko koszty części i
    olejów. Teraz mam fun i się cieszę. Wnioski wyciągaj sam :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki