-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvg8nv$j0d$1@usenet.news.interia.pl>
<581baf17$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<nvgb6g$nse$1@node1.news.atman.pl>
<581bc980$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<nvh7eq$jis$1@node1.news.atman.pl> <nvikus$2m8$1@node1.news.atman.pl>
<nviqbi$ktm$5@node2.news.atman.pl> <nvir3j$92r$1@node1.news.atman.pl>
From: PlaMa <b...@w...pl>
Date: Sat, 5 Nov 2016 01:10:45 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nvir3j$92r$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <581d238b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83-238-161-154.static.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1478304651 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15196 83.238.161.154:49923
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591611
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-04 o 21:29, t-1 pisze:
>>> Ma znaczenie, bo jak linia jest podwójnej grubości to ten na pasie 4
>>> jest poza normalnym ruchem do którego się włącza.
>> Chętnie bym poznał argumenty za tym stojące.
> Znak P1.
Znak w którym kreski są krótsze od przerw lub równe przerwom, wyznacza
pasy ruchu. Znak P-1 o podwójnej szerokości, w którym kreski i przerwy
są równe, informuje ponadto, że wyznaczony pas ruchu jest pasem:
1. ruchu powolnego,
2. zanikającym
3. przeznaczonym wyłącznie dla pojazdów wyjeżdżających na inną drogę lub
jezdnię.
Pas ruchu powolnego ma swoje oznakowanie pionowe (d-13 i D-14?), pas
zanikający nie zmienia zasady pierwszeństwa z prawej, pas przeznaczony
wyłącznie dla pojazdów wyjeżdżających na inną drogę lub jezdnię - to
jest tożsame z włączeniem się do ruchu?
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.16 01:26 PlaMa
- 05.11.16 09:11 Shrek
- 05.11.16 07:50 Dalok
- 05.11.16 10:18 Dalok
- 05.11.16 10:39 r...@k...pl
- 05.11.16 10:56 r...@k...pl
- 05.11.16 11:13 Shrek
- 05.11.16 11:17 Shrek
- 05.11.16 12:46 mk4
- 05.11.16 12:51 Myjk
- 05.11.16 13:11 mk4
- 05.11.16 13:22 Dalok
- 05.11.16 15:09 JaTy.CKmK
- 05.11.16 15:21 r...@k...pl
- 05.11.16 15:24 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=