-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Fri, 4 Nov 2016 19:37:38 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <nvikhg$ihk$2@node2.news.atman.pl>
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.161104.invalid>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1478284656 18996 83.142.198.226 (4 Nov 2016 18:37:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Nov 2016 18:37:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.161104.invalid>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591555
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.11.2016 o 17:23, 007 pisze:
> <http://info-car.pl/infocar/artykuly/pasy-rozbiegowe
-jak-wjechac-na-autostrade.html>
>
> "Ideą pasów rozbiegowych jest umożliwienie płynnego wjazdu na docelowy pas
> ruchu drogi. W tym celu należy rozpędzić pojazd na pasie rozbiegowym do
> prędkości zbliżonej lub równej ograniczeniu prędkości i wjechać pomiędzy
> pojazdy już znajdujące się na drodze. Należy to zrobić płynnie, wyraźnie
> sygnalizować manewr, a przede wszystkim nie wymusić przy tym pierwszeństwa.
> Przed każdym pasem rozbiegowym jest bowiem ustawiony znak ,,ustąp
> pierwszeństwa przejazdu" i należy się do niego stosować."
A jakby nie było A-7 to możnaby zmieniać pas na pałę?
A-7 nic nie wnosi w takim wypadku, dopóki obowiązuje oznakowanie
poziome. A obowiązuje ono dopóki jest widoczne. Służy on tylko temu,
zeby jakiś kretyn nie wbił się z rozbiegówki na zasypaną śniegiem
autostradę od razu na lewy pas "bo oni są po prawej, więc mam
pierwszeństwo".
Po prostu zabezpieczenie idiotoodporne, które z koleii powoduje, że inni
idioci uważają, że mają pierwszeństwo wbyjając się na pas
zjazowo/wjazdowy. Jak widać na idiotów rady nie ma - jak się zabezpieczy
przed jednymi, to inni wkorzystają okazję;)
BTW - czasem wnosi, le to raczej mało fortunny przypadek:
https://www.google.pl/maps/@52.2926629,21.0171948,3a
,75y,165.78h,100.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN_zLXWNqqbs
Kv94H311Q8w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.16 19:44 xyz
- 04.11.16 19:54 Cavallino
- 04.11.16 20:19 masti
- 04.11.16 21:16 Shrek
- 04.11.16 21:29 t-1
- 04.11.16 21:36 Dykus
- 04.11.16 22:14 Shrek
- 05.11.16 01:10 PlaMa
- 05.11.16 01:26 PlaMa
- 05.11.16 09:11 Shrek
- 05.11.16 07:50 Dalok
- 05.11.16 10:18 Dalok
- 05.11.16 10:39 r...@k...pl
- 05.11.16 10:56 r...@k...pl
- 05.11.16 11:13 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A