  • 31. Data: 2010-02-15 13:34:02
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie dość, że durnie napisali głupie prawo to jeszcze w nim nieustannie
    > grzebią.

    bo ja wiem, czy nieustannie.
    Rzeczywiscie jest tak duzo waznych zmian w pord, jak ta zakazujaca
    zawracania w omawianej sytuacji?

  • 32. Data: 2010-02-15 13:36:11
    Od: Mario <m...@...mienia.niet>

    W dniu 2010-02-14 10:04, Przemysław Bernat pisze:

    > Jak już skończysz to gimnazjum i będziesz w wieku, gdy można pójść na kurs
    > prawa jazdy, to dowiesz się tam, że policjant nie może nakazać Ci złamania
    > prawa, gdyż sam stanowi prawo. Jeżeli policjant kieruje ruchem, albo wydaje
    > Ci polecenia, to nie ma znaczenia jakie są znaki, czy kolor światła:
    > jedynym prawem są wtedy polecenia policjanta. Ale to już na kursie będziesz
    > miał dokładnie objaśnione: policjant -> sygnalizacja świetlna -> znaki ->
    > zasady ogólne.

    I tu rodzi się pytanie ile on dał za prawo jazdy ;) Przerażające jest,
    że tacy jeżdżą po drogach nie znając nawet podstaw ruchu drogowego.

  • 33. Data: 2010-02-15 13:48:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D2086B42C875budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > bo ja wiem, czy nieustannie.
    > Rzeczywiscie jest tak duzo waznych zmian w pord, jak ta zakazujaca
    > zawracania w omawianej sytuacji?

    Grzebią. Żeby chociaż przeanalizowali to co wcześniej napierniczyli, ale oni
    uważają,żeę jest OK i pierniczą dalej kolejne zagadnienia.
    neelix

  • 34. Data: 2010-02-15 14:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Grzebią. Żeby chociaż przeanalizowali to co wcześniej napierniczyli,
    > ale oni uważają,żeę jest OK i pierniczą dalej kolejne zagadnienia.

    Np.?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 35. Data: 2010-02-15 16:01:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:15022010.291C23DA@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Np.?

    A sygnalizacja na rondzie? Nie ma. Każdy miga jak chce. A zakaz
    wjazdu(skręcanie w lewo) na skrzyżowanie na zielonym? A świecenie w dzień?
    Przecież oszuści obiecali analizę i ewentualne usunięcie nakazu.Teraz znowu
    szykują kolejne głupie zmiany. Najpierw powinni usiąść, przeczytać co
    napieprzyli i zastanowić się nad następnymi bredniami zanim je wprowadzą.
    neelix

  • 36. Data: 2010-02-15 18:37:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A sygnalizacja na rondzie? Nie ma. Każdy miga jak chce.

    i tu zmieniły sie przepisy?

    > A zakaz
    > wjazdu(skręcanie w lewo) na skrzyżowanie na zielonym?

    tu sie zmieniły?

> [...]
    > nakazu.Teraz znowu szykują kolejne głupie zmiany. Najpierw powinni
    > usiąść, przeczytać co napieprzyli i zastanowić się nad następnymi

    Po pierwsze mowiłem o waznych zmianach. świecenie sie do takich nie
    zalicza, poniewaz jego nieznajomosc nie powoduje konsekwencji kolizyjnych.
    Po drugie troll warning!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 37. Data: 2010-02-15 19:22:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:15022010.5E9EA5F8@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > i tu zmieniły sie przepisy?

    A co ja napisałem?

    > tu sie zmieniły?

    j.w.

    > Po pierwsze mowiłem o waznych zmianach. świecenie sie do takich nie
    > zalicza, poniewaz jego nieznajomosc nie powoduje konsekwencji kolizyjnych.
    > Po drugie troll warning!

    A po trzecie przeczytaj pord to zobaczysz co wymaga zmian, a co robią.
    neelix

  • 38. Data: 2010-02-15 20:08:02
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Mario" <m...@...mienia.niet> napisał w wiadomości
    > I tu rodzi się pytanie ile on dał za prawo jazdy ;) Przerażające jest, że
    > tacy jeżdżą po drogach nie znając nawet podstaw ruchu drogowego.

    Nie mierz innych swoją miara :)

    Pozdr

    PS. Zastanawiające jest jak wszelkie argumenty łatwo jest pominąć znajdując
    drobny błąd, choć raczej rzekłbym bardzo nieprezcyzyjne stwierdzenie... ale
    skoro tylko to stanowi problem to miło mi że w ogólności się ze mną
    zgadzasz :)

  • 39. Data: 2010-02-15 20:59:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A co ja napisałem?

    napisałes, ze sie zmieniły (ze pogrzebali)
    mozesz przytoczyc kiedy i jakie były wczesniejsze uwarunkowania (przepisy)

    j.w.

  • 40. Data: 2010-02-16 13:40:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D20D4559CE4Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > napisałes, ze sie zmieniły (ze pogrzebali)
    > mozesz przytoczyc kiedy i jakie były wczesniejsze uwarunkowania (przepisy)

    Notorycznie grzebią i dokładają nowe brednie, a starych nawet nie usiłują
    prostować. To jest jeden z powodów dlaczego ludzie nie ogarniają pord.
    neelix