  • 41. Data: 2010-02-16 19:59:25
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Notorycznie grzebią i dokładają nowe brednie, a starych nawet nie
    > usiłują prostować. To jest jeden z powodów dlaczego ludzie nie
    > ogarniają pord.

    neelix, przestan lac wode. Pytam o konkretne zapisy.

  • 42. Data: 2010-02-17 00:50:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > 2. W zdecydowanej większości przypadków ty skręcałbyś na pas prawy, on na
    > lewy, bo to logiczne i mniej kolizyjne, i zapewniające płynny ruch pojazdów.

    Dokładnie na tej samej zasadzie, na której wjeżdżający z podporządkowanej
    rusza w "szczelinę" której się spodziewa na drodze z pierwszeństwem, jeśli
    ten z pierwszeństwem sygnalizuje zamiar (ROTFL, w Polsce, zamiar, tak,
    wiem!) skrętu w prawo.
    Jeśli tamten tak NIE pojedzie, to wjeżdżający ma być przygotowany
    (a nie w połowie pasa).

    I tu układ jest ten sam - to skręcający w lewo ma mieć nogę na hamulcu.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2010-02-17 15:42:06
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D21C547896D6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > neelix, przestan lac wode. Pytam o konkretne zapisy.

    Czytaj pord i śledź zmiany lub propozycje a się dowiesz.
    neelix

  • 44. Data: 2010-02-17 19:44:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Czytaj pord i śledź zmiany lub propozycje a się dowiesz.

    tak myslałem, ze nie wiesz.

  • 45. Data: 2010-02-18 20:09:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 21:39:01 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > i zgodnie z zasadą ograniczonego zaufanie, 100% tych skręcających w prawo,
    > powinno mieć na uwadze, ze 1% tych skręcających w lewo moze nie znac

    Przeczytaj sobie art. 4. PoRD i przestań pierdzielić o tej zasadzie.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 46. Data: 2010-02-19 16:55:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22C85A292D4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > tak myslałem, ze nie wiesz.

    Nie wiem co spieprzyli wcześniej i czego chyba nawet nie czytają by to
    poprawić? Skoro nie potrafią napisać czegoś sensownego sami to może powinni
    skonsultować się z kierowcami i napisać ustawę od początku? Każda kolejna
    zmiana w tym co jeszcze niespieprzone lub niedotknięte wychodzi nam bokiem.
    Podam taki prosty przykład. Po jaką cholerę było wymyślać i stawiać znak
    D-51? Dla picu?
    neelix

  • 47. Data: 2010-02-19 18:08:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

> [...]
    > Każda kolejna zmiana w tym co jeszcze niespieprzone lub niedotknięte
    > wychodzi nam bokiem. Podam taki prosty przykład. Po jaką cholerę było
    nie nelixuj uciekajac od konkretnych pytan.
    Albo powiedz, kiedy i w jaki sposób zmieniły sie przepisy dotyczace
    konkretnych spraw, o których rozmawialismy, albo zwyczajnie przyznaj, ze
    pieprzyłes od rzeczy.