    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Date: Sun, 29 Jul 2018 17:07:43 +0200

    W dniu 29.07.2018 o 15:26, Marek S pisze:

    > Aha... czyli mam szukać przepisu innego niż odpowiadający danej sytuacji

    Nie kombinuj - masz znaleźć ten dający pierwszeństwo, a nie ten
    nakazujący komuś innemu ustąpić pierwszeństwa - dokładnie ta sama
    konstrukcja co ty uprawiasz - tu nie ma nadania pierwszeństwa, a jedynie
    nakazanie ustąpienia (ale co cię obchodzi co mają inni - ty
    pierwszeństwa literalnie nadanego nie masz):P

    > Hmmm... Bardzo ciekawe zadanie i jakie twórcze! Majstersztyk dosłownie :-D

    Czyli przyznajesz, że trolujesz:)

    Tak na marginesie - jak chcesz trolować profesjonalnie to PoRD bardzo
    oszczędnie operuje przyznawaniem pierwszeństwa i robi to OIDP trzy razy
    i w żadnym przypadku nie przyznaje tego pierwszeństwa kierowcom. Co
    najwyżej nakazuje innym ustąpić pierwszeńtwa (podobnie jak zakazuje
    wjazdu za czerwone światło).

    Shrek