  • Data: 2018-07-29 16:50:56
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2018 o 15:37, Marek S pisze:

    > Ale w cytowanym przeze mnie orzeczeniu już był.

    Odnosiłem się do tego co zacytował poprzednik, a ty skomewntowałeś. Tam
    koleś po prostu przyjął mandat.

    A co do cytowanego orzeczenia - OID zrozumiałem, to rejon uznał że winny
    jest ten co jechał na zielonym i apelacja wyprostowała. Znów sprawa
    jakich setki czy tysiace. Dalej ni widzę tu linii orzecznictwa.

    > To jest inna sprawa. Choć pewnie gdyby "jebła" Szydło, to byłoby odwrotnie.

    Wszystko wskazuje na to, że nawet jakby straszydło jebło to i tak nie
    zostanie winny seba. Co najwyżej tak to ustawą, że winny nie będzie nikt
    (a i to w sposób oczywisty z naciąganiem prawa) więc nie ma tu też
    żadnej linii orzecznictwa.

    Co do zasady jak się skolidujesz z kimś kto miał czerwone to on jest
    winny i nie ma co kombinować. Oczywiście z pewnymi zastrzerzeniami, ale
    to dla naszych rozważań na temat wyższości zasady prawej ręki już po
    minięci sygnalizatorów nie ma znaczenia, bo jestemy ludzmi
    inteligentnymi i trolowanie też ma swoje granice - prawda?

    Shrek