  • Data: 2018-07-29 15:44:43
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-28 o 11:18, Cavallino pisze:

    > Tomek o tym pisał - SR często wydają wyroki od czapy i nie można ich
    > traktować jako wykładnię prawa.

    Ależ ja sam o tym mówię i to wcale nie ograniczając się do jakiejkolwiek
    instancji.

    Generalnie jakoś słabo widzę zastosowanie "wykładni" w sądach. No chyba,
    że jest nią coś na czym się wykładamy. :-) Zdaniem laika: skoro dwa
    różne sądy w tej sprawie orzekają inaczej, to wykładnia jest o kant tyłka...

    > Chyba nie ma wątpliwości, że wjeżdżający na czerwonym ma tych prawa
    > JESZCZE MNIEJ niż kierujący motorowerem wjeżdżający na zielonym?

    Z tego wynika, że wjeżdżający na czerwonym zapłaci na 100% i nic więcej.
    To nie moje zdanie tylko sądów i ich orzeczeń. Wobec tego faktu nie ma
    sensu cytowanie jakichkolwiek przepisów skoro w sądach panuje swoboda
    ich interpretacji. Znów nawiązuję do cytowanego orzeczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek