-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Tue, 14 Oct 2014 22:56:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <m1k2lk$bbg$1@node2.news.atman.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0ll19$453$1@node2.news.atman.pl>
<m0lloo$rr5$1@node1.news.atman.pl>
<8...@p...pl.invalid>
<m0ltjp$cvi$1@node2.news.atman.pl> <m0mc7u$krp$1@node1.news.atman.pl>
<m0mhqb$26d$1@node2.news.atman.pl> <m0mkor$u43$1@node1.news.atman.pl>
<m0mlmc$679$1@node2.news.atman.pl>
<54315b25$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s42e$oc1$1@node1.news.atman.pl>
<54319e59$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
<m0t7ne$sgl$2@node1.news.atman.pl>
<543ac371$0$12645$65785112@news.neostrada.pl>
<m1ej6p$7tj$1@node1.news.atman.pl>
<543d78b9$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1413320180 11632 83.142.198.226 (14 Oct 2014 20:56:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Oct 2014 20:56:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <543d78b9$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547010
[ ukryj nagłówki ]On 2014-10-14 21:25, neelix wrote:
>> NIe - to ty poleciałeś - Twoim zdaniem pieszy nie ma prawa się
>> wypowiadać na temat przejść dla pieszych "bo jest sędzią we własnej
>> sprawie". Rozumiem, że na temat kardiochirurgi prawo wypowiadać mają
>> się tylko artyści malarze, no bo przecież nie kardiochirurdzy;)
>> No i ciekawe czemu pieszy miałby się nie wypowiadać a kierowca już jak
>> najbardziej;)
>
> Przejście to część jezdni a jezdnia jest dla pojazdów. Pieszy jest
> intruzem więc ma mniej do powiedzenia.
Gdyż, albowiem, ponieważ? Bo ustawa PoRd ma na to inne zdanie - pieszy
na przejściu ma pierwszeństwo. Trochę ułomene, ale nie stawia go to w
pozycji "gościa".
> Zawsze obowiązuje jakaś
> hierarchia.
No i właśnie się zmieni... Rozumiem, że cię to boli i na przykład na
jezdni wyżej w hierarchi od małych mobilków stawiasz duże mobilki?
> I tak pieszy już ma przywilej, bo na przejściu jest
> chroniony prawem.
Hm - mniej więcej takie jak ofiara jest chroniona prawem przed dresem -
niezły przywilej....
> Więcej nieuzasadnionych praw dla pieszych to
> ograniczenie praw kierowców i większe zagrożenie. Jako pieszy
> zdecydowanie protestuję przeciw pomysłom potraktowania mnie jak świętą
> krowę.
No to protestuj dalej.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.14 22:59 Witolko
- 14.10.14 23:03 m
- 15.10.14 01:28 Gotfryd Smolik news
- 15.10.14 01:47 Gotfryd Smolik news
- 15.10.14 07:13 Shrek
- 15.10.14 07:21 Liwiusz
- 15.10.14 08:33 Czesław Wiśniak
- 15.10.14 14:06 masti
- 15.10.14 14:19 Czesław Wiśniak
- 15.10.14 14:52 masti
- 15.10.14 14:59 Czesław Wiśniak
- 15.10.14 16:06 masti
- 15.10.14 17:15 Cavallino
- 15.10.14 19:48 John Kołalsky
- 15.10.14 19:54 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i